رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری گفت: با استقرار اکیپ‌های پلیس راهور در ۲ نقطه استان از ورود خودرو‌های پلاک غیربومی جلوگیری می شود.
کد خبر: ۹۳۳۲۴۱۸
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ نوربخش از استقرار اکیپ‌های پلیس راه در دو نقطه استان برای جلوگیری از ورود خودرو‌های پلاک غیربومی خبر داد و گفت: در صورت ابلاغ ستاد کرونا سایر مبادی ورودی و خروجی استان نیز کنترل خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری، افزود: بنا بر ابلاغ ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، اکیپ‌های پلیس‌راه برای جلوگیری از ورود مسافر و خودرو‌های دارای پلاک غیربومی، در دو نقطه میدان زاینده‌رود و پلیس‌راه فرخشهر مستقر شده‌اند.

رئیس پلیس‌ راه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با توجه به قرمز شدن وضعیت کل شهرستان‌های استان در صورت ابلاغ ستاد کرونا سایر مبادی ورودی و خروجی نیز مورد کنترل و اعمال محدودیت تردد قرار خواهد گرفت.

نوربخش ادامه داد: با توجه به قرمز شدن وضعیت عمده استان‌های کشور از تمامی هم‌استانی‌های گرامی خواهشمندیم برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و همکاری با کادر درمان از مسافرت و تردد‌های غیرضروری اجتناب کنند.

وی گفت: رانندگانی که بدون توجه به شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا اقدام به سفر و تردد‌های غیرضروری کنند مشمول جریمه می‌شوند و به مبدا بازگشت داده خواهند شد.

ارسال نظرات