آیین تجلیل از عوامل برگزاری همایش بزرگ کنکور ۱۴۰۰ شاهرود، برگزار شد.

شاهرود_با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود از مدیران و موثران برگزاری همایش بزرگ کنکور ۱۴۰۰ شهرستان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۴۲۶
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان شاهرود از مدیران و موثران برگزاری همایش بزرگ کنکور ۱۴۰۰ شهرستان شاهرود، در محل سالن خوارزمی تجلیل شد.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، در این مراسم با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و هفته بزرگداشت مقام معلم، از همه عوامل برگزاری کنکور ۱۴۰۰ شهرستان تشکر و برای همه همکارانی که در بستر بیماری هستند آرزوی سلامتی نمود و یاد و خاطره همکارانی را که آسمانی شدند گرامی داشت.
سید محمد موسوی، با اشاره به موضوعات تقوای پرهیز و تقوای ستیز و با توجه به اینکه از تربیت انسان، کاری بالاتر و ارزشمندتر وجود ندارد، از همکاران و به ویژه مدیران مدارس خواست، لحظه‌ای درنگ و خمودگی در انجام مسئولیتی که، به امانت بر عهده آنهاست نداشته باشند و هوشیارانه و متعهدانه، این امانت را حفظ کنند.
وی در ادامه افزود: کرونا عدالت آموزشی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باید با مدیریت سنجیده و مسئولانه، تلاش کنیم تا این آسیب، به حداقل ممکن برسد؛ چرا که کاهش عدالت آموزشی، افزایش شکاف طبقاتی را در پی خواهد داشت.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شاهرود نیز، ضمن تقدیر از فعالان همایش کنکور ۱۴۰۰، گفت: نباید تصور شود که کنکور هدف غایی و نهایی است بلکه وسیله‌ای برای تمرین تلاش، پویایی و مسئولیت پذیری دانش آموزان است و کنکور، یک رقابت علمی صرف نیست بلکه رقابت علمی، جسمی، روانی و اعتقادی است.
هادی عامریان با تاکید بر اینکه امتحانات نهایی قطعا حضوری برگزار خواهد شد، از مدیران خواست برای آماده سازی دانش آموزان، تدابیر لازم را به کار گیرند و برنامه ریزی منسجمی برای امتحانات مستمر داشته باشند؛ همچنین دبیران محترم، در زمینه مرور دروس، حل تمرین و نمونه سوالات امتحانات نهایی، اهتمام ورزند.
کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش شاهرود نیز با اعلام اینکه ۱۲ مدرسه در برگزاری همایش کنکور ۱۴۰۰ مشارکت داشته اند، تاکید کرد: مدیران، معاونان آموزشی و پرورشی و مشاوران، نقش بسیار مهمی را در کنار دبیران، برای تقویت انگیزه و علم دانش آموزان دارند و با همراهی دلگرم کننده خود می‌توانند، قلوب دانش آموزان را به درستی هدایت کنند.
امیر گوهری اردو‌های مطالعاتی نوروزی را قدمی موثر در جهت درسخوان‌تر شدن دانش آموزان دانست و گفت: برگزاری این اردوها، حس کسالت و رخوت ناشی از قرنطینه خانگی را، در دانش آموزان کاهش داد و باعث شد در فضایی متفاوت و بانشاط، به مطالعه بپردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار