فعالیت جهادی و خدمات رسانی سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح، این بار به باغداران روستاهای سرمور و دهنو از توابع شهرستان دنا ارایه شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۴۳۱
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سروان پاسدار ستار غلامی گنجه سرپرست سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح گفت؛گروه جهادی شهدای کشاورزی این سازمان در اقدامی جهادی در راستای لبیگ گویی به رهبر معظم انقلاب و شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و همچنین ماموریت طرح ملی بسیج همگام با کشاورز سازمان بسیج جامعه کشاورزی مبنی بر خودکفایی در محصولات راهبردی و مزیت دار زراعی و باغی با همکاری مدیریت ترویج و هماهنگی کشاورزی استان، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دنا و همچنین جهادی امنیت غذایی در جهاد کشاورزی اقدام به عملیات مبارزه با جوندگان مضر کشاورزی (موش ) در روستای سرمور و دهنو از توابع شهرستان دنا کرد.

وی بیان کرد؛ در این اردوی جهادی دو روزه ،در روز اول اجرای طرح ردیابی و پایکوبی لانه های موش در باغات منطقه هدف صورت گرفت و در روز دوم اقدام به طعمه گذاری لانه های آلوده صورت گرفت. 

غلامی ابراز داشت؛ مربیان طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در تمامی شهرستان های استان آماده خدمات رسانی به به مناطق محروم و مردم عزیز استان با توجه به اقتضای ماموریت خود می باشند.

وی گفت: در این اردوی جهادی حدود ۲۵۰ هکتار از باغات منطقه تحت پوشش اجرای عملیات قرار گرفت و طعمه گذاری شد.

سرپرست سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان یادآور شد؛ با توجه به هجوم ملخ ها به مزارع مناطق گرمسیری استان و قرار است در برنامه ای با همکاری مدیریت ترویج هماهنگی کشاورزی استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گچساران  انجام شود.

انتهای پیام /

ارسال نظرات