خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمد پنجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک

مسوولان با اتفاق به آرمان ملی، بدون نگاه جناحی، راهبرد سال را محقق سازند

حجت الاسلام پنجی گفت: مسئولین ما باید به این نکته توجه داشته باشند که به دور از جناح بندی و مسائل سیاسی به آرمان ملی و به یک خواسته ملی توجه کنند که یک عزم جدی برای این موضوع اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۹۳۳۲۴۵۱
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

حجت الاسلام محمد پنجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تبریک ایام سال نو بیان کرد: همه ما به امید زنده هستیم و امسال را هم با یک امید و ایمان مضاعفی شروع کرده ایم. آغازی که هر سال با ترسیم نقشه راه یک سال از سوی مقام معظم رهبری همراه است.

وی گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شد که چشم انداز روشنی را جهت توسعه اقتصادی کشور ایجاد کرده است.

حجت الاسلام پنجی اظهار کرد: نکته بسیار مهمی که در این خصوص وجود دارد نسبت به درک شعار سال تفاوت بین ترسیم نقشه راه یکسال که مقام معظم رهبری مبتنی بر شناخت مسئله اصلی کشور این شعار سال را انتخاب و پایه‌گذاری کردند است. درک این واقعیت و تفاوت بین این مسئله با تقلیل آن تا حد شعار است و به نظر می رسد که امسال با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی که گریبانگیر مردم است، دیگر وقت این سخن معروف است که به عمل کار برآید و مسئولین ما توجه لازم را نسبت به تحقق شعار سال داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در ادامه عنوان کرد: مسئولین و مدیران و دست اندرکاران اجرایی کشور می بایستی در این خصوص به نصب بنر و نصب بیلبورد و برگزاری همایش بسنده نکنند بلکه برنامه‌های کیفی لازم را برای تحقق شعار سال داشته باشند.

وی افزود: وجود دستگاه های نظارتی قوی برای تحقق شعار سال امری لازم است چرا که بسیاری از موانع در عدم حضور این نظارت‌های قوی ایجاد می شوند و بعضا عدم پشتیبانی ها اتفاق می افتد. همچنین پیوست رسانه ای برای تحقق شعار سال امری مهم است که این رسانه‌ها می‌توانند بازوان قوی برای تحقق شعار سال باشند و با انعکاس مطالبات مردمی که مسئولین امر در جریان این مطالبات نیستند، بخش زیادی از مشکلات جامعه برطرف می شود.

حجت الاسلام پنجی در ادامه اضافه کرد: مسئولین ما باید به این نکته توجه داشته باشند که به دور از جناح بندی و مسائل سیاسی به آرمان ملی و به یک خواسته ملی توجه کنند که یک عزم جدی برای این موضوع اتفاق بیفتد. برای تحقق شعار سال، مردم عامل مهمی هستند که می توانند نقش کلیدی برای تحقق شعار سال داشته باشند و این حضور در دو زمینه می‌تواند محقق شود.

وی تصریح کرد: مردم در راستای تحقق راهبرد سال باید به تولید ملی توجه داشته باشند، کالای ایرانی را مورد لحاظ خود قرار دهند تا اینکه تولید قوت بگیرد.

حجت الاسلام پنجی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: با مهیا کردن یک دولت انقلابی و جهادی می‌توانیم بسیاری از موانع را از مسیر اقتصاد و تولید کشور برداریم.

انتهای پیام

یبل

ارسال نظرات
پر بیننده ها