به همت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارا... استان کرمان صورت گرفت:

آزادسازی بیش از 300 زندانی جرایم مالی و غیرعمد در سال 99

رییس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به همت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارا... استان کرمان بیش از 300 زندانی جرایم مالی و غیرعمد در سال 99 آزاد شدند.
کد خبر: ۹۳۳۲۴۷۳
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  رییس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به همت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارا... استان کرمان بیش از 300 زندانی جرایم مالی و غیرعمد در سال 99 آزاد شدند.

 سرهنگ مسعود رفیعی افزود: ماموریت حقوقدانان بسیجی برگرفته از راه امام حسین (ع) است زیرا آن امام همام در راه اعتلای عدالت و مبارزه با فساد و اجرای امر به معروف و نهی از منکر از جان، مال و اولاد و عزیزترین افراد خویش گذشت.

وی بیان کرد: اقشار بسیج در کمک به مردم خصوصا در محرومیت زدایی، کمک های مومنانه، کارهای عمرانی و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بسیج اقدامات مهمی را انجام داده اند و بزرگترین افتخار آنها این است که رهبر معظم انقلاب اسلامی از این اقدامات ابراز رضایت کرده اند.

رفیعی بیان کرد: بسیج حقوقدانان استان کرمان با کمک سایر اقشار بسیج در سال گذشته زمینه آزادی بیش از ۳۰۰ زندانی جرایم مالی و غیر عمد را فراهم کرده است.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان خاطر نشان کرد: از مهم ترین ماموریت بسیج حقوقدانان استان کرمان در سال جدید، تداوم طرح هر مسجد یک حقوقدان، کمک های مومنامه، سازماندهی رده های غیر فعال، تشکیل شورای کانون ها و تکمیل کردن شورای بسیج حقوقدانان است.

ارسال نظرات