خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید بصیری پور تنها شهید مدافع حرم خراسان جنوبی با حضور مسوولان، مردم و خانواده این شهید در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۵۱۶
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید بصیری پور تنها شهید مدافع حرم خراسان جنوبی با حضور مسوولان، مردم و خانواده این شهید در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این مراسم ضمن بیان ویژگی‌های شاخص و شخصیت والای این شهید، گفت: در طول تاریخ با وجود تمامی کینه‌ها و دشمنی‌هایی که علیه اسلام و انقلاب شده و می‌شود، در فضای روزگار کنونی تربیت این چنین فرزندان انقلابی و ولایی که برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی از جان خود می‌گذرند بسیار ارزشمند است.

وی افزود: بدترین دشمنان اهل ایمان صهیونیست‌ها هستند که صراحتا نقش خود را در به شهادت رساندن نخبگان کشور ما از جمله شهید فخری زاده اعلام می‌کنند.

حجت الاسلام نوفرستی همچنین در خصوص اهمیت شرکت گسترده در انتخابات پیش رو گفت: رسالت مهم ما امسال در این امتحان بزرگ داشتن بصیرت و انتخاب رئیس جمهوری بصیر و با روحیه استکبارستیزی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظرات
پر بیننده ها