خبرهای داغ:
عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی

پیگیر تکمیل هر چه سریع تر الحاقیه اورژانس بیمارستان قدس هستیم

دکتر محمدبیگی گفت: با توجه به اینکه این بیمارستان به صورت ویژه با محوریت کودکان و بیماران خاص در سطح استان فعالیت می کند، پیگیر تکمیل الحاقیه اورژانس بیمارستان قدس هستیم.
کد خبر: ۹۳۳۲۵۴۴
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان با همراهی دکتر نامدار رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و جمعی از معاونان این دانشگاه از بخش های مختلف بیمارستان قدس از جمله مرکز جامع بیماری های خاص، بخش الحاقی، بخش اطفال و آزمایشگاه بازدید کرد.

در این بازدید دکتر محمدبیگی ضمن گفتگو و خداقوت به همکاران پزشک و پرستار این بیمارستان و گفتگو با بیماران بستری، دغدغه ها و مشکلات این بیمارستان را مورد بررسی قرار داد.

بازدید از ساختمان نیمه کاره الحاقیه اورژانس بیمارستان قدس از دیگر بخش های این بازدید میدانی بود. این ساختمان در سه طبقه در حال ساخت است و برای تکمیل آن نیازمند حدود 8 میلیارد تومان اعتبار است.

دکتر محمدبیگی بر ضرورت حمایت جدی برای تکمیل هر چه سریع تر این پروژه تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه این بیمارستان به صورت ویژه با محوریت کودکان و بیماران خاص در سطح استان اقدام به ارائه خدمات می کند، ضرورت دارد هر چه سریع تر بودجه لازم برای تکمیل این پروژه نیمه کاره تخصیص یابد تا مواهب و خدمات بیشتری به مردم و مراجعه کنندگان در این حوزه اختصاص یابدـ

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت بر نقش و جایگاه خیران در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: خیران نقش بزرگی در ارتقاء حوزه سلامت به ویژه در شرایط کنونی که بیماری کرونا در حال جولان دادن است، دارند لذا باید این فرصت را به نیازهای حوزه بهداشت و درمان و سلامت جهت داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها