شاهرود_شهردار شاهرود گفت: ساخت نخستین پل مکانیزه این شهر در راستای حفظ امنیت، سلامت و رفاه شهروندان در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۳۲۵۵۵
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
نخستین پل مکانیزه در شاهرود احداث می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا حاجی‌محمدعلی در آئین کلنگ‌زنی ساخت نخستین پل مکانیزه شاهرود که با حضور مسؤولان شهری روبه‌روی ساختمان مدیریت شهری جدید برگزار شد، با تأکید بر لزوم مکانیزه شدن پله‌های عابر پیاده در شهر با معماری زیبا و خاص، افزود: با توجه به عدم استفاده مردم از پله‌های عابر پیاده، ساخت پل مکانیزه در راستای حفظ امنیت، سلامت و رفاه شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد.
وی با بیان اینکه شهرداری شاهرود با توجه به اینکه بیشترین مراجعه‌کننده را دارد و با نصب آسانسور همه افراد جامعه با شرایط خاص نیز می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند، ادامه داد: با توجه به اینکه نصب پله‌برقی و استفاده آن برای تمامی افراد امکان‌پذیر نیست؛ سعی کردیم در طراحی این پل از روش نوینی در ارائه خدمات استفاده کنیم.
رفاه شهروندی نقطه هدف ایجاد سازه‌های ترافیکی باشد
مشاور عمرانی شهردار شاهرود نیز در این مراسم با اشاره به احداث نخستین پل مکانیزه در این شهر، گفت: امنیت و رفاه شهروندی باید نقطه هدف ساخت و ایجاد این سازه‌های ترافیکی باشد.
محمود تیموری با بیان اینکه دسترسی آسان و ایمن شهروندان به ساختمان جدید مدیریت شهری در دستور کار قرار دارد، افزود: کلنگ‌زنی نخستین پل مکانیزه شاهرود که از طراحی زیبا برخوردار است، امروز انجام شد.
وی اظهار کرد: کاهش تداخل عابر پیاده با وسایل نقلیه و کاهش زمان معطلی خودرو، جلوگیری از خطرات جانی و مالی و همچنین ارتقای کیفیت بصری در فرمت مبلمان شهری، ایجاد امنیت جانی شهروندان در حمل و نقل، تسهیل عبور و مرور شهری، ایجاد سرمایه‌گذاری و تبلیغات محیطی بر روی پل‌ها، رفع تداخل عابران پیاده و وسایل نقلیه، افزایش ظرفیت سواره با حذف جریان عابران و افزایش سرعت و ... ازجمله مزایای اجرای این طرح است.
مشاور عمرانی شهردار شاهرود بیان کرد: پل‌های عابر پیاده به‌منظور بالا بردن امنیت جانی عابران برای عبور از عرض خیابان و جلوگیری از برخورد حرکتی سواره و پیاده تعبیه خواهد شد.
زمان‌بندی در مدیریت پروژه از اولویت‌ها است
عضو شورای اسلامی شهر شاهرود نیز در این مراسم با اشاره به کلنگ‌زنی نخستین پل مکانیزه شاهرود، گفت: زمان‌بندی در مدیریت پروژه از اولویت‌های پیمانکاران باشد.
سیدمصطفی طباطبایی با بیان اینکه زمان‌بندی اجرای پروژه، مکانیزم مهمی برای برقرار کردن ارتباط بین کار‌ها و فعالیت‌هایی است که باید انجام شود، افزود: مدیریت زمان‌بندی پروژه برای دستیابی به موفقیت از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه نخستین پل عابر مکانیزه با توجه به اینکه امنیت، سلامت و رفاه شهروندان را به همراه دارد، می‌تواند با طراحی زیبا یکی از المان‌های برندینگ شاهرود نیز باشد، خاطرنشان کرد: این پل با احداث در ورودی شهر شاهرود می‌تواند به جذابیت و زیباسازی شهر نیز کمک کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها