در مراسمی با حضور سرپرست امور مجلس و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ،سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۵۵۶
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، در مراسمی با حضور سرپرست امور مجلس و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیر کل امور مجامع و تشکل‌های مردم نهاد وزارتخانه، «حمید رضا دوست محمدی» به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان منصوب شد.
سرپرست امور مجلس و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این مراسم گفت: استان سمنان در بخش‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از توان بالایی برخوردار است.
محمد عظیمی‌پناه عنوان کرد: انتخاب مدیر از بدنه نیروی انسانی اداره‌کل، در تحقق اهداف و برنامه‌ها نقش مؤثری خواهد داشت.»
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان نیز در این مراسم گفت:هدف و اولویت اصلی خدمت به مردم است.
حمیدرضا دوست‌محمدی افزود: ایجاد انگیزه و تکریم کارکنان و جامعه مخاطب اداره‌کل، بالا بردن سطح علمی و توانمندسازی کارکنان و تشکل‌های مردم‌نهاد ازجمله اهداف و برنامه‌ها است.
در متن حکمی که از سوی علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به «حمیدرضا دوست‌محمدی» ابلاغ شده، آمده است: نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان "سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان" منصوب می‌شوید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها