خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر:

تمام ورودی‌های شهرستان ملایر در کنترل پلیس است

ملایر-فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه ملایر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، گفت: تمامی ورودی‌های شهرستان در کنترل پلیس است و هیچ خودرویی با پلاک غیربومی نمی‌تواند وارد شهرستان شود.
کد خبر: ۹۳۳۲۶۶۱
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

تمام ورودی‌های شهرستان ملایر در کنترل پلیس استبه گزارش خبرگزاری بسیج، قدرت الله ولدی در جریان بازدید میدانی از نحوه اجرای محدودیت های جدید کرونایی در مبادی ورودی شهرستان ملایر، اظهار داشت: درصد بالایی از مردم این شهرستان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساسیت مناسب را دارند و تاکید ما همچنان ماندن در خانه، زدن ماسک و اجرای دقیق محدودیت‌های جدید کرونایی است.

وی افزود: وارد خطرناک‌ترین پیک کرونا شده‌ایم و با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان و روند صعودی مبتلایان به این بیماری، مردم همچون گذشته ما را در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونا همراهی کنند تا از این پیک با موفقیت عبور کنیم.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه ملایر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، افزود: تمامی ورودی‌های شهرستان در کنترل پلیس است و هیچ خودرویی با پلاک غیربومی نمی‌تواند وارد شهرستان شود.

وی بیان کرد: اکیپ‌های پلیس راهور، نیروی انتظامی با همراهی جمعیت هلال احمر، نیروهای بسیج با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در مبادی ورودی شهر ملایر واقع در میدان انقلاب، استقلال، تعاون و سه شهر سامن، زنگنه و جوکار مستقر شده و ضمن اجرای دقیق محدودیت های جدید ابلاغ شده، متخلفان را بر اساس مصوبات اعمال قانون می‌کنند.

ولدی ادامه داد: در حوزه‌های مختلف نیز سایر بخش‌ها همچون اصناف و بازار بر اساس پروتکل‌های متناسب با شهرهای با وضعیت قرمز، مشغول انجام وظیفه هستند و طبق مصوبات ستاد ملی کرونا، به جز مشاغل گروه یک، مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ به مدت ۲ هفته تعطیل‌ و اجازه فعالیت ندارند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت بیمارستان‌های این شهر در حال تکمیل شدن است، گفت: در حوزه بهداشت و درمان نیز مجموعه کادر درمان و پزشکی نیز با تمام ظرفیت و توان خود در حال ارائه خدمت به بیماران و بیماریابی هستند.

معاون استاندار همدان با اشاره به تعطیلی بازار ملایر، از همراهی خوب اصناف، کسبه و بازاریان این شهر تقدیر کرد و افزود: با قرار گرفتن ملایر در وضعیت قرمز کرونایی، تمامی اصناف و بازاریان این شهر به جز مشاغل گروه یک، نسبت به تعطیلی واحدهای خود اقدام کردند و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی ادامه داد: در این رابطه ۳۰ تیم نظارت و بازرسی فعال شد و در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر، هر روز بازدیدهای نظارتی خود را از اصناف، واحدها، ادارات، بانک‌ها و سایر اماکن به عمل می‌آورند و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

ولدی همچنین زحمات شبانه‌روزی نیروهای انتظامی و پلیس را در اعمال محدودیت‌های جدید کرونا قابل تقدیر خواند و تاکید کرد: اصحاب رسانه ملایر در ایام شیوع ویروس کرونا همراهی و همکاری صمیمانه و اثرگذاری در اقناع‌سازی و اطلاع‌رسانی به موقع به مردم داشتند که این تلاش آنها ستودنی است.

وی یادآور شد: ملایر و پنج شهر تابعه آن با وجود فرهنگی غنی، در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه از زمان شیوع ویروس کرونا در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونا به عنوان الگو و نمونه در بین سایر شهرها بوده و این روند باید تا عبور از پیک چهارم و ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا ادامه یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات