خبرهای داغ:

یادواره شهیدان «مالامیری، لطفی نیاسر و گل محمدی» در قم برگزار شد

یادواره شهیدان والامقام حجت الاسلام محمدمهدی مالامیری، مهدی لطفی نیاسر و علیرضا گل محمدی، امشب در جوار ضریح نورانی حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۳۳
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، یادواره شهیدان والامقام حجت الاسلام محمد مهدی مالامیری و مهدی لطفی نیاسر از شهدای مدافع حرم و سردار شهید تفحص «علیرضا گل محمدی» امشب با حضور مسئولان آستانه مقدسه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ستاد کنگره شهدا و جمع محدودی از خانواده‌های معظم شهیدان و گروه‌های مردمی عرصه ایثار و شهادت در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

در این مراسم که بدلیل وضعیت قرمز کرونایی به صورت زنده از سیمای استان قم و برخی شبکه‌های مجازی پخش شد، سردار عبدالفتاح اهوازیان از پیشکسوتان دفاع مقدس و از فرماندهان جبهه مقاومت و حجت الاسلام سید حسین مومنی از اساتید حوزه علمیه طی سخنانی به بیان اهمیت مقام شهید و شهادت و ارزش والای جهاد در راه خدا و نیز ضرورت‌های جامعه امروز پرداختند.

در مراسم فوق، گروه سرود میثاق دو سرود در وصف حضرت معصومه (س) و پاسداشت شهدای هسته اجرا کرد و حاج مهدی سلحشور نیز به مرثیه سرایی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرداخت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار