‍ امام جمعه بجستان:

مواضع ایران در اجرای تعهدات آمریکا قاطعانه است

‍ امام جمعه بجستان گفت: مواضع ایران در اجرای تعهدات آمریکا قاطعانه است و ما روش گام به گام را قبول نداریم.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۹۹
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام سید جواد عبدی در خطبه‌های مجازی نماز جمعه  شهرستان بجستان اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان به واسطه روزه داری، سحر خیزی، نماز اول وقت، قرآن خواندن، خواندن دعا‌های این ماه و ترک بعضی از محرمات؛ روح انسان صیقل پیدا می‌کند و آماده دریافت حقایق و معارف اللهی می‌شود.

وی بیان کرد: در این ماه انسان هر چقدر تلاش برای عبادت داشته باشد، لذت معنوی بیشتر را به همراه دارد و فهم دقیق‌تری نسبت به دین پیدا می‌کند.

وی گفت: رمضان ماه خود سازی و تجدید پیمان با خداوند متعال است.

امام جمعه بجستان با اشاره به امضای سند راهبردی ۲۵ ساله جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین گفت: امروز کشور چین به کمک تاکتیک دقیق حزب حاکم توانسته در رقابت نفسگیر اقتصاد جهانی رتبه دوم را از ژاپن بگیرد.

وی ادامه داد: جایگزینی چین به جای آمریکا در نظام بین الملل آینده یکی از بستر‌های حرکت ایران به سمت شکل دهی به یک مسیر همکاری طولانی مدت استراتژیک با پکن است.

حجت الاسلام عبدی با اشاره با احیای مجدد برجام و سخنان سید عباس عراقچی گفت: مواضع ایران در اجرای تعهدات آمریکا قاطعانه است و ما روش گام به گام را قبول نداریم و مجموعه اقدامات ایران در یک گام که همان وضعیت نهایی است باید اجرا شود.

امام جمعه بجستان در پایان خطبه‌های مجازی این هفته با انتقاد از فعال نبودن نمایندگی ایران خودرو در بجستان از مسئولین شهرستان خواست در این زمینه نیز تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ نموده تا همشهریان بجستان به شهرستان‌های مجاور مراجعه ننمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار