قربانی مردم دیر برای سلامتی مرزداران تیپ امام صادق (ع)

جهت سلامتی پاسداران مرزدار تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر مردم شهرستان دیر در آستانه ماه مبارک قربانی کردند.
کد خبر: ۹۳۳۲۸۲۳
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

قربانی مردم دیر برای سلامتی مرزداران تیپ امام صادق (ع)به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یداله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) در جمع پاسداران تیپ و خطاب به حاج حسین چاهبندی فرمانده اسبق سپاه شهرستان دیر و مسئول موکب بیت الزهرا (س) شهرستان دیر و فرمانده سپاه شهرستان دیر و هیئت همراه گفت: کلمه بازنشسته در فرهنگ پاسداری اشتباه است و باید بر روی آن خط کشید چراکه پاسدار تا آخرین لحظه عمر بازنشسته نمی‌شود.

کشاورز با بیان اینکه در روز‌های پایانی ماه شعبان به سر می‌بریم، اظهار داشت: در ماه شعبان باید خود را آماده کنیم و گامی به جلو برداریم تا در ماه رمضان خداوند پذیرای ما باشد.

وی با بیان اینکه روزه گرفتن یکی از اعمال ماه رمضان است و باید از دو ماه قبل مقدمات ورود به ماه رمضان آماده شود، بیان کرد: نباید به ظاهر پیشکسوتان سپاه نگاه کرد چراکه این افراد هنوز هم روحیه سال‌های ۵۷ و ۵۹ را دارند و امروز به وضوح با حضور در مناطق مرزی این روحیه جهاد و ایثار را اثبات کردند.

کشاورز با بیان اینکه این پیشکسوتان سپاه هر وقت در مورد ارزش‌ها احساس خطر کنند به طور قطع حرکت خواهند کرد، ادامه داد: کلمه بازنشسته در فرهنگ پاسداری وجود ندارد و باید بر روی آن خط کشید چراکه پاسدار تا آخرین لحظه عمر بازنشسته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مگر می‌شود یک پاسدار که در دوران جنگ، خون و شهادت حضور داشته، همه چیز را رها کند و بازنشسته شود، افزود: ما پاسداران جوان باید ادامه دهنده راه این عزیزان پاسدار و ایثارگر باشیم و از آن‌ها کسب تجربه کنیم.

در ادامه حاج حسین چاهبندی در منطقه نهرخین به روایتگری بچه‌های بوشهر و دیر در زمان جنگ پرداخت و برای سلامتی امام زمان (عج)، رهبری و پاسداران تیپ امام صادق (ع) مستقر در مرز خوزستان و رفع کرونا به نیابت مردم شهرستان دیر یک قربانی انجام دادند و به دستور سردار کشاورز گوشت این قربانی بین سربازان نیازمند توزیع گردید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار