خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود به مناسبت ۲۰ فروردین، سالروز شهادت سید اهل قلم، مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی پیامی صادر نمود.
کد خبر: ۹۳۳۲۸۳۳
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج، رضامهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود به مناسبت بیستم فروردین، سالروز شهادت سید اهل قلم، مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی، پیامی را بدین شرح صادر نمود:
هنر هدیه‌ای رحمانی در وجود آدمی است که اندیشه را صیقل داده تا کمال و سعادت ابدی را برای انسان به ارمغان آورد.
آنچه هنر را در جایگاه والایی نشانده، خلاقیت بی نظیری است که خداوند در وجود انسان دمیده تا در قامت و قالب آثار مختلف هنری تجلی و تجسم یافته و چشم و دل مخاطبان را به افق‌های نورانی و روحانی، روشن سازد.
هنر انقلاب اسلامی، برگرفته از حکمت اسلامی است، هنر به معنای حقیقی و متعهدانه آن، امریست الهی، چرا که برآمده از روح زیبا جوی انسان است که خداوند در نهاد او به ودیعه گذاشته.
پس برای رسیدن به هنر اسلامی بایدهمچون شهید اهل قلم، شهید آوینی، تعلقات مادی و منیت را از خود زدود تا روح، مجال پرواز بیابد و جلوه‌های حسن الهی بر او ظاهر گردد.
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرودفرا رسیدن بیستم فروردین ماه، سالروز شهادت شهید بزرگوار «سید مرتضی آوینی» و روز «هنر انقلاب اسلامی» را به همه هنرمندان این سرزمین به ویژه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان شاهرود تبریک و تهنیت عرض می‌نماید به امید اینکه در سال جهش تولید شاهد تولیداتی در عرصه هنرهمچون روایت فتح باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها