روابط عمومی سپاه دیواندره خبرداد:

دیدارمسول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه بیت المقدس باامام جمعه دیواندره

حجت الاسلام جعفرنژاد مسول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه بیت المقدس استان کردستان باحاج ماموستاجلال مرادی امام جمعه دیواندره به مناسبت سال جدید دیدارکرد.
کد خبر: ۹۳۳۲۸۵۶
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام جعفرنژادمسول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه بیت المقدس استان کردستان باحاج ماموستاجلال مرادی امام جمعه دیواندره به مناسبت سال جدیددیدارکرد.

وی در این با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اظهار داشت: در سال جدید همه باید تلاش کنیم تا منویات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و تاکیدات مکررمعظم له در این باره و سیاست‌های نظام در جهت رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تحقق یابد.

این مقام مسول تاکیدکرد: نظام مقدس ما در طول بیش از چهل سال خدمات بسیار بزرگی در زمینه محرومیت زدایی، رشد علمی و اقتصادی، ارتقاء سطح رفاه و معیشت، تامین امنیت کشور و منطقه داشته است و در حال حاضر نیز با وجود جنگ اقتصادی و شرایط سخت تحریم بنا به اعلام بانک جهانی، از لحاظ اقتصادی جایگاه هجدهم دنیا را داریم و این توانمندی‌ها باید برای مردم تبیین شود.

ماموستامرادی هم دراین دیدار یادآورشد: ما از نظر مسائل خارجی مشکلی نداریم واگر مشکلی وجود دارد بر میگردد به داخل کشور و این مشکلات که بیشتر آن‌ها مشکلات فرهنگی میباشد که سپاه پاسداران در این زمینه تلاش زیادی کردند و موفق نیز بودندموفقیت بیشتر در این زمینه تلاش و کوشش تمام مسئولین را میطلبد.
 
ارسال نظرات