یک گام تا خودکفایی در تولید اتاقک آمبولانس در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به استقرار تنها دارنده مجوز ساخت اتوبوس آمبولانس از وزارت بهداشت، گفت: این شرکت سالانه ظرفیت تولید یک هزار اتاقک آمبولانس را دارد.
کد خبر: ۹۳۳۲۸۷۷
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به استقرار تنها دارنده مجوز ساخت اتوبوس آمبولانس از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این منطقه گفت: این شرکت سالانه ظرفیت تولید یک هزار اتاقک آمبولانس را دارد که تامین کننده قسمت عمده ای از نیاز کشور در این بخش است.

یک گام تا خودکفایی در تولید اتاقک آمبولانس در منطقه ویژه اقتصادی پیام

وی ادامه داد: این شرکت همچنین بزرگ ترین قرارداد با وزارتخانه های بهداشت و دفاع و جمعیت هلال احمر برای فعالیت در این بخش را دارد و تنها تولید کننده تجهیزات اورژانس کشور نظیر برانکارد، کیت های امداد و نجات و ساکشن های آمبولانسی است.

ثناگو مطلق با بیان اینکه اقداماتی با هدف توسعه فعالیت های چنین واحدهای تولیدی و صنعتی در منطقه در حال انجام است گفت: این شرکت توانایی تولید هرگونه کاربری سیار در حوزه پزشکی را دارد که مجموعه فعالیت های انجام شده در این شرکت موجب شده تا در بخش هایی از جمله تولید اتاقک آمبولانس در حال رسیدن به خودکفایی باشیم.

انتهای پیام/ص

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها