مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) مطرح کرد؛

جایگاه و اهمیت خواندن دعای افتتاح در شب های ماه مبارک رمضان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) با اشاره به جایگاه و اهمیت خواندن دعای افتتاح در ماه رمضان گفت: می توانیم با خواندن این گونه دعاها، ارتباط خود را با خداوند استحکام بیشتری ببخشیم.
کد خبر: ۹۳۳۲۸۸۴
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام دهفولی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت: همه ماه‏ها ماه خداست و انسان‏ها در هر زمان از نعمت‏های مادی و معنوی و سفره گسترده الهی استفاده می‏کنند اما نزول قرآن به عنوان کتاب هدایت و راهنمایی بشریت در ماه مبارک رمضان و انجام فریضه بزرگ روزه در این ماه، امتیاز ویژه ای به این ماه بخشیده است.

جایگاه و اهمیت خواندن دعای افتتاح در شب های ماه مبارک رمضان

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت دعای افتتاح که خواندن آن در شب های ماه مبارک رمضان سفارش شده است، افزود: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان ماه دعا و نیایش است، به خصوص دعاهایی از سوی ائمه (ع) به ویژه امام زمان (عج)، لازم است توجه بیشتری به قرائت دعاهای گوناگون در این ماه داشته باشیم و از این طریق، ارتباط خود را با خداوند متعال استحکام بیشتری ببخشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت: روزه به منظور برابری میان فقیر و ثروتمند واجب شده است تا ثروتمند طعم گرسنگی را بچشد و نسبت به فقیر ادای حق کند چراکه ثروتمندان هر چه را از حقوق مادی بخواهند برای آنان فراهم است؛ خداوند می‏خواهد میان بندگانش مساوات باشد و طعم گرسنگی و درد و رنج را به ثروتمندان بچشاند تا به ضعیفان رسیدگی کنند.

حجت الاسلام دهفولی با اشاره به شرایط حساس شیوع کرونا در کشور و عرض خداقوت به کادر درمان، از اجرای برنامه های قرآنی، محافل انس با قرآن، کلاس های تفسیر موضوعی و ترتیل خوانی و مسابقات مجازی بین پایوران و نیروهای وظیفه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ماه مبارک رمضان در ناحیه امام هادی (ع) خبرداد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها