درگام پنجم طرح سردار سلیمانی بیان شد؛

طرح شهید سلیمانی در گام چهارم یکی از موفق ترین طرح ها بود

مهندس جزايري در نخستین جلسه هماهنگی گام پنچم طرح سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی که در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزارشد گفت: طرح شهید سلیمانی در گام چهارم یکی از موفق ترین طرح ها بود.
کد خبر: ۹۳۳۲۹۳۶
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد و رئيس مركز بهداشت استان چهارمحال و بختياري با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: ما در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دستاورد های بسیار خوبی داشتیم.

 مهندس سيد راشد جزايري ادامه داد: در این طرح براساس محل محور هر خانه یک پایگاه سلامت داشتیم که شعله های بسیار کوچک در کانون خانواده ها و روستا ها را مهار می کردیم و موفقیت بسیار بزرگی بود، در استان بیش از 25 کانون را رصد و با رهگیری به موقع خاموش کردیم.

وی به دستاورد های طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گام چهارم  اشاره کرد و اظهار داشت: در گام چهارم تعداد خانوار های آسیب دیده 15251 خانواده تحت پوشش تیم های حمایتی با مسئولیت عزیزان بسیج قرار گرفت – تیم های نطارتی 39 هزار شغل را رصد کردند و 100 هزار بازدید توسط عزیزان جمعیت هلال اهمر انجام گرفت و بیش از 5661 اخطار صورت گرفت و حدود 595 پلمپ از دستاورد های تیم های نظارتی بود.

معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد افزود: 9104مورد مراجعه به درب منازل انجام گرفت و در بحث رهگیری حدود 41276 نفر که تماس داشتند رهگیری شدند، تست های سریع 36186 مورد انجام گرفت و شناسایی بیش از 3730 مورد مثبت مشخص گردید و در مجموع 72252 نفر تست انجام داده ایم و 13478 مورد مثبت شناسایی و درمان شده اند.

مهندس جزايري اهداف طرح سردار سلیمانی که بیش از 70 درصد انجام گرفت را کاهش موارد سرپایی عنوان کرد و گفت: طرح شهید سلیمانی در گام چهارم یکی از موفق ترین طرح ها بود و آبروی ما و آبروی نظام اسلامی بود، اما متاسفانه در مرحله تشدید جمعیت ما از 25 اسفند ماه بسیار شد  گردش، تکاپو، تردد در مسافرت ها و قرنطینه خانگی را شکستند و خیابان ها مملو از جمعیت شد و جمعی از جمعیت چهارمحال و بختیاری بیرون از استان در مشاغل مختلف کار می کنند که از کانون های مختلف آلوده آمدند و از دیگر علت ها هم جواری با استان خوزستان بود که متاسفانه  در ویروس جهش یافته و جز چهار استان می باشیم.                                                                                                                                     

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،سرود جمهوری اسلامی،سخنرانی سردار فرمانده سپاه استان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات