خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی گفت: ماموریت و رسالت اصلی ما حفظ فرهنگ شهادت است.
کد خبر: ۹۳۳۲۹۴۴
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، محمدباقر علایی، در دیدار با خانواده شهید امین رحمانی ضمن تبریک سال نو، توكل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) را رمز پيروزي دركارها دانست و گفت: اعضا و جوارح انسان امانت هايی از طرف پروردگار است كه بايد در راه خدا و در راه خدمت به خلق از آنها بهره گرفت.

سردار علایی خاطرنشان کرد: شهدا با ایثار و تقدیم جان خود برگ زرینی در تاریخ کشور ما رقم زدند و باید یاد و خاطره آنان همیشه زنده باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که راه و مرام شهدا را بتوان تداوم بخشید چرا که شهدا جان شان را برای امنیت و اقتدار کشور در طبق اخلاص گذاشتند و اجازه ندادند وجبی از خاک این کشور به دست نامحرمان بیفتد.

سردار علایی همچنین در دیدار با بسیجیان رزمنده دوران دفاع مقدس حمید قهرمانی و ساعد با اشاره به اينكه تكريم و تعظيم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است، خاطرنشان كرد: مسئولان بايد سنت ديد و بازديد از خانواده های شهداء و ايثارگران را سرلوحه فعاليت های خود قرار بدهند.

وی اظهار داشت: امروزه بر ماست تا از مواهب بزرگ دفاع مقدس به عنوان یک راهبرد اصلی استفاده کنیم و به وظایف خویش با الگوگیری از رزمندگان و فرماندهان زمان جنگ، عمل کنیم و در  شناختن دشمن دچار تردید نشویم.

فرمانده سپاه خوی در پایان با این عنوان که اصلی ترین رسالت و ماموریت ما حفظ فرهنگ شهادت است، افزود: دیدار و انس گرفتن نسل جدید با خانواده شهداء، رزمندگان، ایثارگران در حقیقت نقطه عطفی بر تداوم و حفظ فرهنگ شهادت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات