خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کازرون، "یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی" را رمز آغاز رزمایش بزرگ دفاع زیستی در شهرستان کازرون اعلام کرد.
کد خبر: ۹۳۳۲۹۵۲
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در رزمایش بزرگ دفاع زیستی "یا صاحب الزمان(عج) ادرکنی"، و اجرای آن در سطح شهرستان کازرون را اعلام و عنوان کرد: درپی ایجاد موج جدید ویروس منحوس کرونا اقدامات جهادی بسیجیان سلحشور شهرستان کازرون با اهدافی عملیاتی کلید خورد.

وی رویکرد اهداف را در چند جهت بیان نمود که عبارتنداز: کنترل قرنطینه خانگی ، تشدید بیمار یابی ،جدا سازی و قرنطینه کرونا و انجام هوشمند ره گیری و ردیابی موارد ابتلاء و تماس نزدیک و ارتباط و تعامل هدفمند بسیار نزدیک بسیج با مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، مراکز جامع سلامت شهری و روستایی ودر پایان جداسازی کامل دوهفته ای بیماران و موارد مشکوک شناسایی شده می باشد.
سرهنگ توکل اظهار داشت: هدف اصلی این طرح همراهی و همدلی اقشار مختلف جامعه در جهت مقابله با بیماری منحوس کرونا با تمام پتانسیل موجود می باشد.
وی در ادامه افزود: سپاه آمادگی لازم را جهت همکاری با شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مبنی بر کمک رسانی عوامل بسیج در مرکز 16ساعته درمانگاه قدس در شیفت بعداز ظهر از ساعت 2 بعدازظهر تا 22شب را دارد.
سرهنگ توکل در پایان از همه مردم فهمیم وانقلابی شهرستان کازرون درخواست کرد که در جهت ریشه کن شدن این ویروس منحوس با رعایت نمودن کامل پروتکل های بهداشتی و پرهیز ار هرگونه تجمعات در تمامی مراسمات همکاری لازم بعمل آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها