خبرهای داغ:
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ترس دشمنان از ایران اسلامی به واسطه اقتدار نیروهای مسلح و مدیریت بی نظیر و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا به دست آمده است.
کد خبر: ۹۳۳۳۰۵۹
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم صبح امروز در آیین افتتاحیه سومین دوره دانش آموختگی درجه داری مرکز آموزش حضرت ولیعصر(عج) ناجا تبریز، گفت: اگر امروز دشمنان نظام از ایران عزیز می ترسند به خاطر اقتداری است که نیروهای مسلح و بسیج ما ایجاد کرده و به واسطه مدیریت بی نظیر و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا بدست آمده است.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما امروز در دل مردم جای دارند و محبوب دل های آن ها هستند، افزود: یکی از این ها سپهبد شهید صیاد شیرازی است که در دل مردم قرار گرفته است فردی که اخلاص، تدین و علاقه‌مندی به اهل بیت علیه السلام از خصائص بارز این شهید بزرگوار است.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: جای تشکر و قدردانی از تمامی شما عزیزان دارد چراکه شما در ایران عزیز ما با وجود شغل‌های متعدد لباس عزت و شرف را انتخاب کردید ، لذا توصیه می‌کنم در این مدت ،مخصوصاً در دوران آموزشی سعی کنید اعتقادات دینی خود را ارتقا دهید، و برادران عزیز در عقیدتی سیاسی باید سعی کنید برنامه های متنوع، جذاب، نو و ابتکاری برای پیشرفت اعتقادات دینی این عزیزان را به کار بگیرید .
امام جمعه تبریز با بیان این که رمز موفقیت شما در تقویت ایمان شماست، خاطرنشان کرد: برادران عزیز باید سعی کنید در طول دوران خدمت مخصوصاً در دوران آموزش ایمان خود را قوی کنید، برای انجام فرایض دینی تلاش کنید چرا که هر قدر ایمان شما تقویت شود موفقیت بیشتری به دست خواهید آورد.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: به آموزش هایی که در دوره ها به شما ارائه می شود باید دقت بیشتری کنید چرا که می خواهید ۳۰ سال در رسته‌های مختلف به این کشور خدمت کنید، اولا اینکه باید نظم و انضباط که از اصول کاری شماست را رعایت کرده و در این زمینه الگو باشید، همچنین باید آمادگی جسمانی خود را تقویت کنید که ورزش یکی از این راهکارها است.
وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: سعی کنید نماز های خود را در اول وقت به جماعت اقامه و در ماه مبارک رمضان ارتباط خود را با خداوند متعال بیشتر کنید .

ارسال نظرات