خبرهای داغ:

برگزاری اولین مجمع سرمربیان سال۱۴۰۰ تعلیم و تربیت سپاه فامنین

فامنین-اولین مجمع سرمربیان با حضور استادیار، فرمانده سپاه، مدیر تعلیم و تربیت سپاه و سرمربیان حوزه‌های مقاومت برادر و خواهر شهرستان فامنین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۰۷۴
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

برگزاری اولین مجمع سرمربیان سال۱۴۰۰ تعلیم و تربیت سپاه فامنینبه گزارش خبرگزاری بسیج، اولین مجمع سرمربیان با حضور استادیار، فرمانده سپاه، مدیر تعلیم و تربیت سپاه و سرمربیان حوزه‌های مقاومت برادر و خواهر با موضوع کادرسازی کاربردی برگزار شد.

حجت الاسلام محمدمهدی یوسفی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فامنین ضمن تشریح موضوع کادرسازی، در مورد چیستی کادر سازی (مفهوم شناسی)، چرایی (اهمیت و ضرورت) و چگونگی (راهکارها، اسوه‌ها، الگوها، تکالیف فردی،سازمانی و اجتماعی) آن مطالبی را ارائه کرد و در ادامه به تبیین نقشه ۱۰ ساله تعلیم و تربیت پرداخت.

حجت الاسلام احمدعلی عبدی نیز در ادامه توجه، عمل و تبیین شعار سال مقام معظم رهبری را وظیفه دولت، مجلس، قوه قضائیه و آحاد مردم و مسئولین دانست و عنوان کرد: باید از تولید داخلی پشتیبانی کرد و موانع را ازمیان برداشت

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: در مورد انتخابات اصل اول دعوت به مشارکت و حضورحداکثری مردم در انتخابات است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین نیز بحث انتخابات را مهمترین مسئله در راستای تحقق دولت اسلامی عنوان کرد و توجه به شعار سال را یک اصل دانست که وظیفه دولت و ملت است.

سرهنگ سید روح الله حسینی ابراز داشت: با توجه به استعدادهای فراوان در صالحین، استفاده از ظرفیت‌ها باید حداکثری باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار