ساری-فرمانده سپاه کربلا، با تصریح بر اینکه داشته‌های شهدا را به دست صاحبان اصلی آن برسانیم، ادامه داد: دشمن جایگاه خانواده و نقش مادر را هدف قرار داده است .
کد خبر: ۹۳۳۳۱۰۰
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
حفظ و انتقال معارف ناب شهدایی به نسل جوان انقلاب را بیمه می‌کند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین نکوداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان پیش از ظهر امروز در سپاه کربلا برگزار شد.
 
در این آئین سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا ضمن تبریک روز بسیج هنرمندان و هفته هنر انقلابی، با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های مهم اقشاری سپاه، انتقال مفاهیم و معارف ایثار و رشادت‌های شهدا است، گفت: شهدا در عرصه‌های مختلف جانفشانی کردند و حماسه‌ها آفریدند که انتقال این حماسه آفرینی ها، به عهده همه نیرو‌های انقلابی است.

سردار مسلمی با بیان اینکه  حفظ و انتقال معارف ناب شهدایی که برگرفته از اسلام است،  مصون کننده انقلاب است، افزود: معارف شهدایی شامل اعتقادات، ارزش‌ها و مفاهیم باور‌های دینی ائمه معصومین بوده که الگویی برای نسل‌های آینده انقلاب است.

فرمانده سپاه کربلا، با تصریح بر اینکه داشته‌های شهدا را به دست صاحبان اصلی آن برسانیم، ادامه داد: دشمن جایگاه خانواده و نقش مادر را هدف قرار داده است . همچنین دشمن برنامه ریزی کرده است تا نظام آموزشی را از بین برده و بر نقش معلم اثربگذارد و الگوهای یک جامعه را مخدوش کند.
 
سردار مسلمی ارزشمند ترین الگو به نسل جوان را شهدا دانست، و اضافه کرد: شهدا دارای ویژگی های برجسته ای هستند لذا باید شهدا را به نسل سوم و چهارم معرفی کنیم .
 
فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد:اگر بتوانیم معارف دفاع مقدس را که در شان شهدا است، در قالب هنر به بهترین وجه و شیواترین وضعیت به نسل جوان معرفی کنیم یقینا انقلاب بیمه خواهد شد، لذا اگر در این امر کوتاهی کردیم باید به شهدا پاسخگو باشیم.
 
سردار مسلمی با تصریح بر اینکه باید در حوزه فیلمسازی درباره شهدا باید بیشتر تلاش کرد، افزود: امروزه داستان ها و معارف عظیمی از شهدا داریم که نتوانستیم در قالب هنر به نسل نوجوان و جوان برسانیم.
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه باید مثل شهید آوینی انقلاب و دستاوردهای شهدا را روایت کنیم، گفت: اگر همه مثل شهید اوینی روایت کنیم قطعا پاسخ محکمی برای دشمن خواهد بود چرا که دشمن  در حال سیاه نمایی انقلاب است.
 
 گفتنی است،در پایان این مراسم،چند اثر تولید شده از سوی بسیج هنرمندان استان شامل چهار کتاب رونمایی شد و نیز از خانواده شهید شاخص بسیج هنرمندان «شهید یاسر زندی» هم تجلیل بعمل آمد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها