خبرهای داغ:
جمالی پور گفت: نقش فرهنگیان در توسعه کشور همچون یک افسر و کارساز در جبهه و جنگ کشور است.
کد خبر: ۹۳۳۳۱۷۱
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در شورای آموزش و پرورش استان که به ریاست وی در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد ضمن اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: در این ماه پربرکت از خداوند می خواهیم که مشکلات و گرفتاری های جامعه را با عنایات خاصه خود مرتفع گرداند و سال ۱۴۰۰ سال خیر و رحمت و پیشرفت و توسعه برای کشور باشد.

وی با اشاره به شرایط سخت سال ۹۹ گفت: سال گذشته سال بسیار سختی برای جمهوری اسلامی بود و در حوزه اقتصادی شرایط بسیار سختی را برای همه ما و مردم رقم زد اما مردم با وجود مشکلات معیشتی، با صبوری کشور را از این شرایط سخت عبور دادند.

جمالی پور اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه مقام معظم رهبری تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را راهبرد سال نامیدند، قطعا باید تولید محور فعالیت های ما باشد چرا که تولید ارتباط مستقیم با امنیت ملی دارد و باید همه ما در این عرصه تلاش کنیم.

وی همچنین با اشاره به نقش موثری آموزش و پرورش در حوزه تولید عنوان کرد: تولید ارتباط مستقیم با آموزش و پرورش نیز دارد چرا که یکی از فضاهایی که نقش مهمی در فرایند پیشرفت و توسعه کشور دارد، نظام آموزش و پرورش است که می تواند در این عرصه قدرتمند و نقش آفرین باشد و موفقیت های بزرگی را در عرصه های مختلف ایجاد نماید.

مدیر ارشد اجرایی استان افزود: نظام آموزش و پرورش یک نظام بنیادین و اثرگذار است‌ و تلاش و زحماتی که جامعه بزرگ آموزش و پرورش در سال ۹۹ کشیدند بسیار قابل تقدیر بود و ما از فرهنگیان عزیز که با صبوری در مسیر آموزش فرزندان این مرز و بوم تلاش کردند قدردانی می کنیم.

جمالی پور اضافه کرد: نقش فرهنگیان در توسعه کشور همچون یک افسر و کارساز در جبهه و جنگ کشور است. طی دو سه سال اخیر توجه ها به نظام آموزش و پرورش زیاد بوده اما تا نقطه مطلوب فاصله زیاد است که با همکاری و تحمل و شناخت چالش ها و درخواست بر اساس ظرفیت ها می تواند ما را به نقطه مطلوب برساند.

جمالی پور بیان کرد: این نظام متعلق به همه است و لذا باید مسیری ایجاد کنیم تا در سایه همکاری و هم افزایی مسیر فعالیت همه جانبه فراهم شود و بر همین اساس از آموزش و پرورش می خواهیم که تا پایان سال یک برنامه جامع و اولویت بندی شده ایجاد نمایند تا اثربخشی خوبی در این حوزه ایجاد شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها