خدمات صادقانه جهادگران شهرستان بردسکن

بسیجیان در شرایط سخت، خدمات صادقانه ای را برای مردم شهرستان ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۳۳۱۷۴
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرنگار ما از بسیج به همت گروه جهادی شهید همت و نیرو‌های مردمی و بسیجیان پایگاه بسیج صاحب الزمان (عج) روستای زیرک آباد از توابع بخش شهرآباد بردسکن اردوی جهادی ساخت غسالخانه در این روستا آغاز شد.

بنا است این غسالخانه تا پایان ماه رمضان به پایان برسد.
 
سرهنگ پاسدار علی پور محمد جانشین فرمانده سپاه ناحیه بردسکن به همراه مسئول بسیج سازندگی سپاه این شهرستان در بازدید از این پروژه، اظهارداشت: بسیجیان ثابت کرده اند که در شرایط سخت کرونایی می‌شود خدمت‌های صادقانه‌ای را به مردم شریف و ولایتمدار شهرستان بردسکن داشته باشند.
 
وی افزود: از همه مسئولین شهرستان که خودشان را خدمتگذار مردم می‌دانند انتظار داریم که شرایط کرونایی باعث نشود در خدمت به مردم وقفه ایجاد شود.
 
پور محمد با تقدیر و تشکر از فرماندهی سپاه ناحیه بردسکن و مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان بیان داشت: از خیرین شهرستان بردسکن بخصوص خیرینی که در ساخت غسالخانه روستای زیرک آباد که به همت گروه جهادی شهید همت در حال ساخت است، تقدیر و تشکر می‌شود.
 
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بردسکن افزود: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم مردم هوشیارانه پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با انتخاب اصلح و روی کار آمدن یک دولت جوان و انقلابی مشکلات جامعه رفع شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار