خبرهای داغ:

برگزاری جلسه تخصصی فرماندهان و شورای پایگاه های بسیج حوزه علی (ع) شاهرود

شاهرود_اولین جلسه تخصصی ستادی فرماندهان و شورای پایگاه‌های مقاومت با شورای حوزه بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۱۸۱
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
به گزارش خبرنگار بسیج، اولین جلسه تخصصی ستادی فرماندهان و شورای پایگاه‌های مقاومت با شورای حوزه بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) شاهرود برگزار شد.
در این نشست که به میزبانی پایگاه صاحب الزمان (عج) محله باغزندان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در سخنانی با تاکید بر توجه و اجرای برنامه‌های ابلاغی بسیج در سطح پایگاه‌ها به توجه به قرارگاه محله مسجد محور بسیج تاکید کرد و افزود: انتخابات پیش رو نیز اهمیت دارد و رهبر انقلاب بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند و باید تلاش کنیم منویات رهبر انقلاب را در جامعه محقق نماییم.
وی با اشاره به برنامه‌های ابلاغی بسیج در سطح پایگاه ها، بر همکاری و تعامل همه ارکان بسیج با مساجد و مؤثرین در راستای تحقق اهداف بسیج تاکید کرد.
ناصر بیاری فرمانده حوزه نیز با گرامیداشت ایام، با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج، بر همت پایگاه‌ها در راستای تحقق اهداف برنامه‌ها و ابلاغیات بسیج در سال جاری تاکید نمود.
در این نشست جلسه تخصصی ارکان شورای حوزه با رد‌های مشابه پایگاه‌ها و برنامه ریزی و آشنایی در سال جاری انجام شد.
این نشست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها