عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

مجلس باید در جریان مشروح مذاکرات وین قرار گیرد

سلیمی با اشاره به دور جدید مذاکرات گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی در وین نباید موضوعات را «سرّ» تلقی کنند لذا این موارد را باید در اختیار نمایندگان قرار دهند تا اتفاقی مثل برجام رخ ندهد.
کد خبر: ۹۳۳۳۱۸۶
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۲ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری به استناد بند ۵ اصل ۳ قانون اساسی گفت: سفیر فرانسه در امور داخلی ما دخالت کرده است لذا تذکر می‌دهیم که بالاتر از صندلی خودش ننشیند و در امور داخلی ایران دخالت نکند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سفیر فرانسه همچنین گفته است که مذاکرات وین و برجام را به سرانجامی خواهیم رساند تا بتوانیم در انتخابات ایران دخالت کنیم، این زیاده‌گویی‌ها به آقای سفیر نیامده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تیم مذاکره کننده ایرانی در وین نباید این موضوعات را «سرّ» تلقی کنند لذا این موارد را باید در اختیار نمایندگان قرار دهند تا اتفاقی مثل برجام رخ ندهد.

 فیلیپ تیئبو سفیر فرانسه در ایران روز یکشنبه ۲۱ فروردین در گفتگویی با روزنامه کار و کارگر با اشاره به مذاکرات ایران و ۱+۴ در وین گفته بود هدف این است که تا قبل از شروع انتخابات در ایران شاهد احیاء کامل توافق هسته ای باشیم، وی همچنین به شکل تلویحی تایید کرده که کشورهای ۱+۴ تلاش دارند از طریق نتایج مذاکرات بر انتخابات ایران تاثیر بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار