پیام تسلیت روابط عمومی سپاه روح الله در پی درگذشت خبرنگار خبرگزاری ایرنا

به مناسبت درگذشت زنده یاد علی‌حیدر شاه‌ حسینی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۳۱۹۲
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به مناسبت درگذشت زنده یاد علی‌حیدر شاه‌حسینی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح  است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت جانکاه زنده‌یاد علی حیدر شاه‌حسینی که سال های زیادی در حوزه رسانه، اطلاع رسانی و فعالیت های فرهنگی اهتمام و تلاش های جدی داشتند، موجب تاسف و تاثر گردید .

بی شک نقش آفرینی های ارزنده و ماندگار آن فعال رسانه‌ای که با فعالیت های خستگی ناپذیر خود در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و سایر عرصه ها می کوشید اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را به تحقق برساند قطعا برای همیشه ماندگار خواهد بود.

این ضایعه اندوهبار را به خانواده محترم، بازماندگان و همکاران پرتلاش و فرهیخته در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، فعالان رسانه ای و مطبوعاتی در استان مرکزی و دوستان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای عموم سوگواران و جامعه رسانه ای صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین مسئلت می‌کنیم.

روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات