خبرهای داغ:
حجت الاسلام محسن اکبرزاده در اولین جلسه شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج عمار گفت؛ ماه مبارک رمضان ؛ بهترین زمان برای رسیدن به درجات والای تقوا و کمال است.
کد خبر: ۹۳۳۳۲۸۷
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محسن اکبرزاده " مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد" ضمن تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان گفت؛ مراسمات و برنامه‌های ماه مبارک رمضان در دین مبین اسلام از جایگاه خاصی برخوردار است و بهترین زمان برای رسیدن به درجات والای تقوا و کمال است.

وی ادامه دادافزود : روزه گرفتن باعث تقویت تقوا و پرهیزکاری ، آرامش روح وجسم شده و مانع عذاب های دنیوی واخروی ، نفوذ شیطان براعمال انسان می شود.

حجت الاسلام اکبرزاده اضافه کرد ؛ در این ماه پرخیر و برکت که ماه مهمانی خداوند متعال است ، مسلمانان با روزه گرفتن و انجام واجبات و دوری از گناهان ، خود را به پروردگار نزدیکتر می کنند ، در این ماه علاوه بر روزه گرفتن ، اعمال مستحبی دیگری همچون تلاوت قرآن کریم ، خواندن ادعیه وهمچنین افطاری دادن وجود دارد که باعث رسیدن به درجات معنوی و الهی است.

این مقام مسئول اظهار کرد؛ با توجه به اینکه این ماه، ماه بهار قرآن است باید بیشتر قرآن تلاوت کنیم بر همین مبنا مؤمنین حداقل یک بار قرآن را ختم و از ترجمه قرآن بیشتر استفاده می‌کنند و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا تا جای امکان در منزل به عبادات خود بپردازند و برای اجرای برنامه های معنوی رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در الویت قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها