خبرهای داغ:
سرهنگ صادقپور گفت: کادر درمان با انگیزه الهی، فرهنگ اسلامی و تفکر بسیجی به طور داوطلبانه و آگاهانه در خط مقدم مبارزه با کرونا تلاش می کنند.
کد خبر: ۹۳۳۳۳۷۵
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست هم اندیشی طرح شهید سلیمانی با حضور دکتر یوسفی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان آبیک، سرهنگ پاسدار صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک، بابایی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان آبیک و سرگرد پاسدار پاریاب جانشین فرماندهی سپاه در راستای اجرای جامع گام پنجم طرح شهید سلیمانی برگزار شد.

دکتر یوسفی در این نشست گفت: قرار گرفتن در این شرایط بحرانی یک آزمون الهی است و ما هم به برکت نام ارزشمند شهید سردار سلیمانی و به عنوان تسهیل گران در این تشکل ملی و با توسعه همکاری بین بخشی تمام تلاش خود را در جبهه سلامت به کار خواهیم گرفت تا این طرح به صورت جامع اجرا شود.

وی از همکاری فرمانده سپاه و بسیج جامعه پزشکی در اجرای طرح شهید سلیمانی تقدیر کرد و افزود: تعامل سازمان ها برای مدیریت بیماری ها و بحران ها باید ادامه داشته باشد.

سرهنگ پاسدار صادق پور نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی و مدافعان سلامت گفت: کادر بهداشت و درمان حداکثر استعداد و توان خود را در مقابله با کرونا به کار گرفتند.

وی در ادامه با بیان این نکته که ما شاهد افزایش همدلی در اجرای این طرح بودیم، خاطر نشان کرد: حمایت از اقشار آسیب پذیر باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. توجه به مسائل معنوی و مشارکت بیشتر نهادها در مسیر اجرای کامل طرح شهید سلیمانی از دیگر موارد مطرح شده توسط ایشان در جلسه بود.

در پایان این نشست سرهنگ صادق پور از هوشیاری و درایت کادر بهداشت و درمان در اجرای طرح شهید سلیمانی تقدیر کرد و گفت: کادر درمان با انگیزه الهی، فرهنگ اسلامی و تفکر بسیجی به طور داوطلبانه و آگاهانه در خط مقدم مبارزه با کرونا تلاش می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها