فرهاد مرادی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دهگلان گفت: متخلفان غیر مجاز در نزدیکی روستای بلبان آباد شهرستان دهگلان اقدام به قطع درختان کرده بودند که عملیات متخلفان متوقف شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۳۷۶
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  با شاره به حفاظت و حراست از منابع طبیعی و جنگل‌ها آنرا وظیفه‌ای خطیر عنوان کرد و گفت: متخلفان غیرمجاز درصورت قاچاق هرگونه چوب قطع شده با برخورد این اداره روبرو خواهند شد..

وی افزود: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی در روستای بلبان اباد اقدام به قطع درختان به صورت غیر مجاز می‌کند ماموران اکیپ اداره از صحت موضوع اطلاع حاصل کرده و در محل حضور پیدا کردند.

مردای افزود: مستندات لازم جهت تشکیل پرونده برای فرد خاطی تشکیل و ادوات قطع چوب ضبط و مقطوعات چوبی به محل اداره شهرستان دهگلان انتقال داده شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری گفت: یکی از عوامل آلودگی و تخریب محیط زیست، قطع بی رویه درختان است که نتیجه آن در بیشتر نقاط دنیا به صورت نابودی ذخایر درختان، وقوع خشم طبیعت به شکل سیل‌های ویرانگر، حمله شن‌های روان و توسعه بیابان‌ها، خشکسالی و شیوع انواع آفت‌ها بروز یافته و سرمایه‌های انسانی جامعه را تهدید می‌کند.

مرادی اظهار داشت: یگان حفاظت این اداره تمام وقت آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی، آتش سوزی مراتع، قطع درختان جهت حضور نیرو‌های این اداره در کمترین زمان در محل می‌باشد.

مرادی گفت: تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ بصورت شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی می‌باشد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات