ساری-فرمانده سپاه تنکابن گفت که خدمت رسانی بسیج به مردم برای اعتلای کشور و همچین ترویج فرهنگ بسیجی همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۳۳۳۹۹
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، اولین همایش تجلیل از فرماندهان اسبق ناحیه تنکابن بارعایت پروتکل‌های بهداشتی در سپاه تنکابن برگزار شد.

سرهنگ پاسدارحسن مهدوی فرمانده سپاه تنکابن در این همایش گفت: هدف از برگزاری همایش تجلیل از خدمات فرماندهان اسبق سپاه تنکابن از بدو تأسیس و قدر دانی از تمام تلاش‌ها و حمایت‌هایی که در طول خدمت برای شهرستان داشتند و استفاده از تجربیات و پیشنهادات این عزیزان در راستای اعتلای فرهنگ بسیج و خدمات رسانی بهتر و بیشتر به بسیجیان و آحاد مردم شریف است.
 
سرهنگ پاسدار مهدوی افزود: درسپاه ناحیه تنکابن ضمن اولویت دادن به اجرای برنامه‌های سالانه درجهت تقویت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج از تجربیات فرماندهان اسبق ناحیه تنکابن نیز استفاده خواهیم کرد.
 
فرمانده سپاه تنکابن تصریح کرد: امروز درسطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج جوانان شایسته ایی درکنار سایر پیشکسوتان عرصه جنگ و جهاد درحال خدمت رسانی به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که فرماندهان عزیز جوان باانگیزه درکنار باتجربه‌های سپاه یادآور خاطرات دوران دفاع مقدس می‌باشند

سرهنگ مهدوی در ادامه تاکید کرد: امروز سپاه با پیروی ازمنویات مقام معظم رهبری و پشتیبانی از اصل ولایت فقیه درجنگ نرم و حفظ تمامیت ارضی کشوردرکنار سایر نیرو‌های نظامی و انتظامی با دشمنان مقابله می‌کند و توطئه‌های استکبار جهانی نیز با بصیرت مردم عزیز و درایت مقام معظم رهبری خنثی شده است.

فرمانده سپاه تنکابن در پایان سخنان خود یادآور شد: سپاه ناحیه در اجرای منویات مقام معظم رهبری درخصوص رزمایش کمک مومنانه درکنار سایر مسئولان همکاری داردوطرح سلامت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و گشت‌های محله محور رضویون باهدف ایجاد امنیت پایدار درحال برگزاری است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها