خبرهای داغ:
تبریز- مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از آغاز مرحله سوم پویش «ایران همدل» در ماه رمضان با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۴۳۹
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص مرحله سوم رزمایش ایران همدل اظهار داشت: این رزمایش در ماه مبارک رمضان در چهار محور برای حمایت از نیازمندان تحت حمایت و افراد آسیب دیده از کرونا برگزار می شود.

وی در تشریح این رزمایش گفت: در محور اول رزمایش، 81 هزار بسته معیشتی در طول ماه مبارک رمضان بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سراسر استان توزیع می شود.

کلامی از راه‌اندازی مراکز اطعام مهدوی خبر داده و افزود: 300 هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این آشپزخانه ها پخت و با حفظ کرامت نیازمندان، به درب منزل آنها ارسال خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی اضافه کرد: حامی یابی برای 10 هزار کودک یتیم و محسنین و جمع آوری زکات فطره مومنین از دیگر محورهای مرحله سوم رزمایش ایران همدل در استان است.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته در پی بیانات رهبر معظم انقلاب برای اجرای رزمایش همدلی، پویش ایران همدل در دو مرحله با مشارکت همگانی خیران، مسئولین استانی و عموم مردم نیک اندیش استان به شکل باشکوهی برگزار شد.

 کلامی ضمن دعوت از مردم و خیران برای مشارکت در این خیر کثیر، گفت: کد دستوری #041*8877* راه ارتباطی آسان و ایمن برای کمک های مردمی است و همچنین پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان نیز آماده دریافت نذورات مردم استان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها