فرمانده انتظامی استان البرز:
فرمانده انتظامی البرز از کشف یک انبار کالای قاچاق با بیش از ۱۹۰ دستگاه انواع لوازم خانگی در شهرستان کرج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۴۴۰
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار عباسعلی محمدیان  اظهار داشت: در اجرای  کنترل انبارهای نگهداری کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالاوارز پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، موفق به شناسایی یک انبار دپو لوازم خانگی قاچاق در یکی از مناطق کرج شدند.

انبار کالای قاچاق در کرج کشف شد

وی افزود: ماموران پلیس به همراه بازرسان سازمان صمت به محل انبار اعزام و در بررسی سوابق آن محرز شد که انبار و همچنین ورود و خروج کالاهای موجود نیز در سامانه ثبت نشده که با دستور اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز، محل مذکور پلمب و مالک انبار نیز برای ادامه تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز، افزود: در بازدید از این انبار ۱۹۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل: جارو برقی، پلوپز، آبمیوه گیری و غیره کشف شد.

سردار محمدیان گفت: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

 وی افزود: قاچاق کالا با عنوان یک بار معنایی منفی برای فعالیت های اقتصادی، به شمار آمده و نرخ بیکاری را افزایش می دهد، بنابراین برای مقابله با  این پدیده نیروی انتظامی با تمام قدرت و با همکاری سایر دستگاه ها مبارزه جدی و قاطعانه ای با کالای قاچاق دارد و در این راه با جد با قاچاقچیان کالا برخورد می کند.

وی خاطرنشان کرد: برای ریشه کن کردن پدیده قاچاق کالا در جامعه تنها اقدامات قهری پاسخگو نیست ، بلکه باید با اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی، زمینه کاهش قاچاق را فراهم کنیم و مردم نیز می بایست با نخریدن کالاهای فاقد اصالت و قاچاق در ریشه کنی پدیده قاچاق مشارکت کنند.

 انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها