جعفری کرهرودی گفت: مجوز توزیع ۲۵۰۰ تن شکر، دو مرحله یک مرحله ۵۰۰ تن و مرحله دیگر ۲۲۳۵ تن روغن و ۲۰ تن خرما برای توزیع در ماه رمضان در استان مرکزی اخذ شده است.
کد خبر: ۹۳۳۳۴۷۹
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سعید جعفری کرهرودی رئیس سازمان صمت استان مرکزی امروز در ستاد تنظیم بازار استان در اراک گفت: امروز در ستاد تنظیم بازار استان مصوباتی برای ماه مبارک رمضان داشتیم که در طی دو مرحله یک مرحله ۵۰۰ تن و مرحله دیگر ۲۲۳۵ تن روغن به استان تزریق می شود که هم اکنون در روند حمل به استان هستند و در روزهای آینده وارد استان خواهد شد.

جعفری اظهار کرد: از این میزان ۹۰۰ تن روغن خوراکی برای پخت و پز، ۶۰۰ تن روغن سرخ و ۷۰۰ تن هم روغن نیمه جامد است که به مرور زمان به شبکه توزیع وارد خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین مجوز توزیع ۲۵۰۰ تن شکر اخذ شده که هزار تن آن به شکل بسته بندی یک کیلوگرمی و هزار تن به شکل قند و ۵۰۰ تن مازاد است که در هر بخشی نیاز باشد توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان مرکزی گفت: با توجه به مصرف زولبیا و بامیه این مجوز صادر شده که شکر در اختیار اصناف به میزان نیاز قرار گیرد.

جعفری افزود: در یک مقطعی با توجه به اتمام سهمیه سال گذشته و شروع توزیع سال جدید شبکه توزیع روغن با یک وقفه مواجه شد و امروز با مباشرین که ۷ مورد از آنها فروشگاه زنجیره ای بزرگ دارند و به صورت مستقل در سایر استان شبکه توزیع دارند کار توزیع را انجام می دهند و مباشرین سازمان صمت هم در شبکه تعاونی کار توزیع را انجام می دهد که لیست آن توسط اتاق اصناف ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۰تن خرما از انجمن ملی خرمای ایران تحویل گرفته می شود و در اختیار شرکت تعاونی روستایی قرار می گیرد که در طی این چند روز در شبکه توزیع در اختیار مردم قرار می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات