کلیه اقشار سپاه استان اردبیل به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیانیه ای صادر نمودند.
کد خبر: ۹۳۳۳۵۷۴
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

بیانیه سپاه استان اردبیل به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، کلیه اقشار سپاه استان اردبیل به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیانیه ای صادر نمودند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

خداوند منان را شاکریم که توفیق و عنایت بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در سرنوشت مان عطا فرمود و فرصتی فراهم آورد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامش معنوی دست یابیم.

امید است همگی از سفره پربرکت فیوضات الهی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت در میان جامعه ایجاد کنیم.

کلیه اقشار سپاه استان اردبیل  ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان به ویژه مردم مومن و ولایتمدار استان اردبیل موفقیت همگان را در بهره گیری مناسب از فرصت عظیم و معنوی ماه مبارک رمضان از درگاه حضرت احدیت مسئلت نموده و با دعوت مردم به مشارکت در پویش همدلی و کمک مومنانه در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی) و کمک به خانواده های بی بضاعت در آستانه ماه مبارک رمضان ، امیدوارم کمک های خداپسندانه این روزها باعث کاهش مشکلات خانواده های آسیب دیده از شرایط کرونا ویروس گردد.

 رزمندگان عاشورایی سپاه حضرت عباس علیه السلام در پایان با اشاره به لزوم توجه اقشار مختلف مردم، اصناف و بازاریان و کسبه عزیز استان  به پروتکل های بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان  تاکید کردند : فقط با رعایت پروتکل های بهداشتی و همراهی و همکاری مردم و اصناف می توانیم در آینده ای نزدیک به این بیماری غلبه کنیم.

ارسال نظرات