توزیع 12 هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان/20 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می شود

زنجان-دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان از توزیع 12 هزار بسته معیشتی همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در سطح استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۵۹۴
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
رحمان هادی نژاد در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اشاره به اینکه در عید نوروز سال جاری ۸ هزار بسته معیشتی به همت این قرارگاه جهادی در استان توزیع شده است، اظهار داشت: ۱۲ هزار بسته نیز در ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) توزیع می‌شود.
توزیع 12 هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان/20 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می شود

وی با اشاره به اینکه بسته‌ها توزیعی شامل مواد پروتئینی و بسته‌های بهداشتی است، عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان و در ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) به دست نیازمندان می‌رسد.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان گفت: این اقلام توسط گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و موسسات و هیئت‌های مذهبی در کل استان توزیع خواهد شد.

هادی نژاد با اشاره به اینکه سامانه قرارگاه در حال تکمیل شدن است، افزود: با تکمیل این سامانه این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی و آسیب دیدگان کرونا می‌رسد.

وی در ادامه به اهدای جهیزیه به نوعروسان توسط این قرار گاه اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۲۰۰ سری جهیزیه اهدا شده و امسال هم برای ماه مبارک رمضان ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می‌شود.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان به برنامه‌های قابل اجرا ستاد طی سال جاری اشاره کرد و عنوان داشت: احداث، تعمیر خانه محرومان و نیازمندان و آبرسانی در روستای محروم از جمله برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان زنجان است.

هادی نژاد از فعالیت ۲۰۱ گروه جهادی در سطح استان خبر داد و گفت:: از این تعداد ۱۸۰ گروه متعلق به گروه‌های جهادی و مابقی مربوط به هیئت‌های مذهبی و کانون‌ها و موسسات است.
ارسال نظرات