تبریز- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از پروژه قطار شهری تبریز به عنوان اولویت دار ترین پروژه عمرانی این شهر نام برد.
کد خبر: ۹۳۳۳۵۹۸
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در حاشیه بازدید هیئت مدیره سازمان قطارشهری تبریز از روند اجرایی پروژه خط دو قطار شهری تبریز اظهار کرد: در طی سه سال گذشته پروژه قطار شهری تبریز به عنوان یکی از فعال ترین پروژه های شهری بوده است و دولت و شهرداری تلاش کرده است با عمل به تعهد ۵۰ درصدی خود در تحقق مسائل مالی سهم خود را ایفا کنند.
وی از قطار شهری به عنوان مهمترین زیرساخت شهری نام برد و گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در طی سال های گذشته ، شاهد به اتمام رسیدن خط یک قطار شهری تبریز در اواسط سال بعد خواهیم بود و در حال حاضر عملیات اجرایی خط ۲ قطار شهری تبریز با جدیت در حال انجام است‌.
رحمتی ضمن تقدیر از مجموعه شهرداری کلانشهر تبریز و شورای اسلامی این شهر اظهار کرد:اختصاص بودجه نقدی و غیر نقدی و حمایت های شهرداری، شورای شهر و استانداری در این مدت قابل توجه بوده است.
رحمتی از انتشار ۸۰۰ میلیارد تومان اوراق از محل‌منابع دولتی در این دو سال برای ادامه عملیات پروژه خط دو قطار شهری تبریز خبر داد و گفت: بخشی از این اوراق به فروش رفته و طی هفته های آتی مابقی نیز منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها