خبرهای داغ:

افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری ملی گروه جهادی ۷۲ خوان احسان حسینی در کشور

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان و دبیر نذرواره و مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری ملی گروه جهادی ۷۲ خوان احسان حسینی از آغاز به کار این مرکز برای نخستین بار در کشور به‌صورت ملی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۱۹
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری ملی گروه جهادی ۷۲ خوان احسان حسینی در کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج، محمد قوسی، به پیشینه راه‌اندازی و نخستین اقدام جهادی این حرکت حسینی اشاره کرد و گفت: در سال ۱۳۹۲ طرح اطعام حسینی در شهر امیریه دامغان و در آئین اجتماع عظیم عاشورائیان به همت خیر گران‌قدر ابراهیم امیرآبادیان و کمیته امداد با پخت ۷۲ دیگ غذا وتوزیع بین نیازمندان آغاز شد.
قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه ابراهیم امیرآبادیان خیر نام‌آور اهل امیریه در طبخ و توزیع ۷۲ دیگ غذای گرم بین نیازمندان و عزاداران حسینی و ترویج این سنت حسنه در سراسر کشور، تصریح کرد: ابراهیم امیرآبادیان به‌عنوان رئیس مرکز نیکوکاری گروه جهادی ۷۲ خوان احسان حسینی می‌باشد.
دبیر نذرواه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح با بهره‌مندی از ظرفیت مساجد، تکایا و هیئت‌های مذهبی، نذور مردم میان مددجویان و نیازمندان مناطق محروم توزیع می‌شود.
محمد قوسی طبخ ۱۴ دیگ غذا در ۳۳ شهر به نیت سردار دل‌ها در اولین سالگرد شهیدسرافراز حاج قاسم سلیمانی و با مشارکت جناب آقای امیرآبادیان و در قالب سرباز وطن را گوشه‌ای از اقدامات گروه جهادی ۷۲ خوان احسان حسینی دانست و تصریح کرد: این گروه نه‌تن‌ها در آئین‌ها و مناسبت‌ها به‌صورت جهادی آمادگی پخت هزاران غذا را دارد بلکه در شرایط بحرانی مانند سیل، زلزله و سایر حوادث ناجی نیازمندان و مردم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها