شاهرود_ مدیر هیات میاندار خدمت شهرستان شاهرود از طبخ و توزیع بیش از ۱۸ هزار پرس غذا در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ در راستای پویش علی یاوران در بین خانواده‌های نیازمند آبرودار این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۲۹
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
طبخ و توزیع ۱۸ هزار پرس غذا در راستای پویش علی یاوران در شاهرودکمیل قندهاری در گفتگو با خبرنگار بسیج در شاهرود با اشاره به آغاز پویش علی یاوران برای دومین سال متوالی در شهرستان شاهرود اظهار کرد: این پویش سال گذشته با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و کمک به خانواده‌های نیازمند آبرودار شهرستان آغاز شد.
وی افزود: در این طرح خیرین و بویژه خانواده شهدا و ایثارگران مشارکت فعال داشته و ۱۸ هزار پرس غذا در وعده سحر آماده و بین خانواده‌های نیازمند آبرودار محلات و روستا‌های شهرستان توزیع گردید.
مدیر اجرایی هیات میاندار خدمت خاطر نشان کرد: با توجه به تداوم شرایط کرونا امسال نیز این پویش با کمک و همراهی خیرین و خانواده شهدا و ایثارگران نیز برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: از همه خیرین بویژه خانواده شهدا و ایثارگران دعوت می‌کنیم در این پویش سهمین باشند و با کمک‌های خود یاری گر ما در این طرح و تهیه سفره سحر نیازمندان آبرودار باشند.
مسئول جامعه ایمانی مشعر شهرستان شاهرود گفت: نیک اندشان می‌توانند مبالغ خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۹۴۷۷۳۴۵۱ بنام کمیل قندهاری هیآت میاندار خدمت شهرستان شاهرود واریز نمایند و در این پویش سهیم و از اجر دنیوی و اخروی آن بهره‌مند شوند.
همچنین جلسه هماهنگی این پویش نیز با حضور اعضای مرکزی این پویش و هیات میاندار خدمت، برگزار و برنامه ریزی برای طبخ و توزیع غذاها انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها