در آستانه ماه مبارک رمضان؛

آغاز مرحله هشتم کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری

هشتمین مرحله نهضت کمک مؤمنانه در آستانه ماه مبارک رمضان در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۳۸
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ هشتمین مرحله از نهضت کمک مؤمنانه با حضور  فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدیر کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

سردار علی محمد اکبری با تقدیر از سخاوت مردم خیراندیش و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری گفت: از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون بیش از 110میلیارد تومان انواع کمک های نقدی و غیرنقدی با همکاری رده های بسیج، ائمه جمعه و جماعات و نهادهای حمایتی، جمع آوری و در اختیار آسیب دیدگان از کرونا و خانواده های نیازمند قرار گرفته است.

وی افزود: امروز نیز در آستانه ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور، 5000 بسته معیشتی به ارزش 2.5میلیارد تومان تهیه شده که برای تحویل به خانواده های نیازمند به شهرستان های 10 گانه استان چهارمحال و بختیاری ارسال می شود.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: نهضت مواسات و کمک مؤمنانه و همچنین طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا زمانی که ویروس منحوس کرونا وجود دارد برای رفع نیازهای خانواده های آسیب دیده، ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مراحل بعدی رزمایش کمک مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و در پایان ماه ضیافت الهی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام هم در این مراسم با گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان، برخی از فضیلت های ماه ضیافت الهی را برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، حمایت از فقرا و نیازمندان و سرپرستی از ایتام را از سنت های الهی و سیره اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام عنوان کرد و افزود: برگزاری مرحله هشتم کمک های مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری یکی از کارهای بسیار ارزشمند است که در راستای سیره معصومین وحمایت از نیازمندان برگزار می شود.

لازم به ذکر است؛ امروز چهارمین مرحله کشوری نهضت مؤمنانه با توزیع بیش از یک میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور آغاز شد، که مرحله هشتم در استان چهارمحال و بختیاری با ارسال 5هزار بسته معیشتی به شهرستان های 10 گانه اجرا گردید.

ارسال نظرات