رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز:

برنامه قرار عاشقی در ماه رمضان مهمان منازل البرزی ها می شود

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز از اجرای ویژه برنامه ای به نام «قرار عاشقی» خبر داد و گفت: این برنامه در ماه مبارک رمضان هر شب در قالب حسینیه مجازی مهمان منازل روزه داران خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۵۵
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان با اشاره به شرایط بسیار سخت کرونایی در کشور عنوان کرد: طبیعتا صبوری در چنین شرایط دشواری پاداش بسیار خوبی نزد خداوند خواهد داشت.

برنامه قرار عاشقی در ماه رمضان مهمان منازل البرزی ها می شود

 وی با اشاره به وضعیت حاد کرونایی و اعمال محدودیت ها در استان البرز بیان کرد: سازمان بسیج مداحان این استان با توجه به دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس، طبق روال سال گذشته برنامه‌های ویژه‌ای را برای هیئات مذهبی و حسینیه ها در ماه مبارک رمضان تدارک دیده است.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز با بیان اینکه امسال نیز مانند رمضان سال گذشته مردم نمی توانند از فیوضات حضور در مساجد و حسینیه ها بهره مند شوند، از اجرای ویژه برنامه ای به نام «قرار عاشقی» خبر داد و گفت: این برنامه در ماه مبارک رمضان هر شب در قالب حسینیه مجازی مهمان منازل روزه داران خواهد بود.

نوروزی فر اظهار کرد: این مراسم مذهبی با حضور مداحان شاخص و سخنرانان البرزی و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز، در جوار آستان مقدس امامزادگان شاخص این استان برگزار می شود.

وی در خصوص مسابقات صلوات و مناجات شعبانیه عنوان کرد: پس از داوری های صورت گرفته در زمینه مسابقات پیامکی، دلنوشته، مناجات شعبانیه و «هر خانه یک هیات» برگزیدگان این مسابقات نیز در 15 ماه مبارک رمضان معرفی و جوایزی به آن ها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها