فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به شرایط قرمز و محدودیت فعالیت صنوف در کرج، بر پرهیز از توزیع نذورات و برگزاری محافل و مراسم افطاری در ماه رمضان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۷۷
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، غفور قاسم پور، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شرایط قرمز کرونایی تاکید کرد.

ضرورت پرهیز از برگزاری مراسم افطاری و توزیع نذورات ماه رمضان در کرج

وی بیان کرد: در شرایطی که شیوع بیماری کرونا موجب تعطیلی فعالیت اغلب صنوف غیرضروری در شهر کرج شده است، توزیع نذورات و افطاری در قالب مراسم ماه مبارک رمضان، جایز نیست.

فرماندار ویژه شهرستان کرج افزود: با توجه به شرایط بسیار خطیر کنونی که ابعاد گسترده زیان آوری به همراه خواهد داشت و می تواند مدیریت بیماری را غیرممکن سازد، هرگونه مماشات با جریانات قانون گریز و شکننده پروتکل ها مطرود است.

قاسم پور اذعان کرد: به منظور برخورد با هرگونه بی مبالاتی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی، بازرسان ویژه از فرمانداری، اصناف و سازمان صمت، گشت ها و بازرسی های مشترک خود را در نقاط مختلف شهر کرج آغاز کرده اند.

وی همچنین به شرایط فعلی اشاره و خطاب به دست اندرکاران مراسم مذهبی خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل ها باید امور پیشگیرانه در این ایام مورد توجه قرار گیرد. از همه شهروندان نیز می خواهیم که با همدلی و همراهی مسئولان، به گذر از موج چهارم کرونا در کلانشهر کرج کمک کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات