خبرهای داغ:
انبارلویی از پیش بینی ویژه برنامه های زنده تلویزیونی و رادیویی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۹۳
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

سعید انبارلوئی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: سیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه افطار «ماه من» را حدود 1 ساعت قبل از اذان مغرب، ویژه برنامه سحر«شمیم سحر» را در لحظه های ملکوتی سحر، ویژه برنامه جزء خوانی قرآن کریم«تلاوت نور» را ساعت 15 عصر برای مخاطبان و مردم شریف استان پیش بینی نموده است که این برنامه ها به صورت زنده پخش خواهند شد.

وی در ادامه به پخش سایر برنامه های سیما در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: برنامه اذانگاهی «تا آسمان»، خانواده «رنگ زندگی»، برنامه حوزه مهدویت «به وقت باران»، ویژه نمازجمعه «سروش آسمانی» و دیگر برنامه های تولیدی شبکه قزوین به فراخور موضوع برنامه به این ماه شریف خواهند پرداخت.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین اظهار داشت: رادیو قزوین ویژه برنامه های ویژه برنامه افطار«تا آسمان»، ویژه برنامه سحر«چه مبارک سحری»، پخش ترتیل قرآن«صبح و عصر» را برای اوقات افطار و سحر تمهید نموده است که در طول ماه مبارک رمضان از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

انبارلوئی گفت: برنامه افطار رادیو قزوین حدود یک ساعت قبل از افطار به مدت 110دقیقه و برنامه سحر به مدت 120دقیقه لحظات بامدادی را همراه با شنوندگان روزه دار خواهد بود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین به ویژه برنامه های رسانه استان در مناسبت های ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: در این ماه علاوه بر پخش ویژه برنامه های افطار و سحر، برای مناسبت هایی همچون میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، شهادت حضرت علی علیه السلام، لیالی قدر، روز قدس و عید سعید فطر به صورت مجزا پیش بینی شده است که دراین ایام پخش خواهند شد.

وی در ادامه به فعالیت های معاونت خبر این مرکز در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: پوشش ویژه برنامه های این ماه عزیز و تهیه و تولید گزارش های ویژه خبری از مهمترین برنامه های این معاونت در ماه مبارک رمضان است.

انبارلویی در پایان به برنامه های معاونت فضای مجازی برای این ایام اشاره کرد و افزود: طراحی صفحه ویژه (ایام ماه مبارک رمضان، روز قدس و شب های احیا) در وب سایت رسمی مرکز، برگزاری حداقل چندین پویش و مسابقه جهت دریافت آثار ارسالی مخاطبان با موضوعات مناسبتی (اولین روزه بگیرها، راهپیمایی روز قدس،شب های احیاو ...) در فضای مجازی، ادعیه ها و مناجات(دعای روزانه ماه مبارک رمضان)، بسته های تغذیه و سلامت، احکام ماه مبارک رمضان، کتب صوتی با موضوع و محتوی ماه مبارک رمضان و ... در قالبهای پادکست،پوستر،عکس نوشت،موشن گرافیک و غیره، ترند هشتگ های افطارمهربانی، فرزند رمضان، ماه رمضان ماه بخشندگی، رمضان در تمامی بسترهای فضای مجازی، راه اندازی پویش های مردمی ویژه ایام ماه مبارک رمضان با عناوین افطاری ساده و یه سنت خوب و سفره های آسمانی کمک مومنانه و اطلاع رسانی از طریق پوستر و تیزر، ارتباط دوسویه و هماهنگ با فعالان مذهبی استان و نیروهای جهادی در زمینه برگزاری پویش مردمی و سراسری رزمایش همدلی در راستای اجرای طرح مواسات و کرامت بین نیازمندان با محوریت جبهه فرهنگی استان، مساجد و پایگاه های استان و شهرستان ها بخشی از فعالیت های این معاونت در ایام ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها