خبرهای داغ:

بیش از ۲۳ هزار تن گاز مایع در استان سمنان توزیع شد

شاهرود_مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود خبر داد: سال گذشته بیش از ۲۳ هزار تن گاز مایع در سطح استان سمنان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۱۰
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
بیش از ۲۳ هزار تن گاز مایع در استان سمنان توزیع شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌اکبر عربعامری با اشاره به آغاز طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از مرداد ماه سال گذشته، گفت: این طرح در راستای عرضه گازمایع به نرخ مصوب و حمایت از مصرف‌کنندگان اجرائی شد و منطقه شاهرود به عنوان یکی از مناطق ۱۰ گانه طرح پایلوت، توزیع گاز مایع را با فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم و تعامل با بانک با موفقیت به سرانجام رساند.
عربعامری با اشاره به اینکه ۲۳ هزار تن گاز مایع در سطح استان و توسط چهار ناحیه (مرکزی، سمنان، دامغان، گرمسار) تامین و توزیع شده است، اظهار کرد: با توجه به توزیع حدود ۲۰ هزار تنی گاز مایع در سال ۹۸ این میزان توزیع در سال گذشته، افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.
وی تعداد خانوار‌های مصرف کننده نفت سفید و گاز مایع را حدود هفت هزار خانوار اعلام کرد و افزود: گاز مایع این دسته از مصرف کنندگان ازطریق سه شرکت موزع، هفت باب تاسیسات و ۵۵ عامل فروش توزیع می‌شود.
مدیر منطقه شاهرود تصریح کرد: با اجرای این طرح، خرید گاز مایع با قیمت مصوب دولتی از طریق دستگاه‌های کارتخوان و دریافت رسید از عاملان توزیع امکان‌پذیر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها