حجت الاسلام حسینی صدر در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

انتخابات پرشور ضامن عزت و اقتدار ملی است/ کاندید اصلح ریاست جمهوری باید امیدوار به آینده باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب درست در انتخابات خرداد1400 ضامن تحقق شعار سال و تضمین کننده عزت و اقتدار ملی است.
کد خبر: ۹۳۳۳۸۰۲
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج پیرامون انتخابات خردادماه 1400، اظهار کرد: د ر بحث انتخابات باید به چند نکته اشاره شود که اولین مورد، اهمیت این انتخابات و نکته بعدی تفاوت انتخابات در ایران با سایر کشورها از ابعاد مختلف است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: با توجه به فرمایشات نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتخابات سال جاری از اهمیت بالایی در سطوح داخلی و خارجی  برخوردار است؛ زیرا ورود افراد تازه نفس و پرانگیزه به میدان کار باعث تحرک در دستگاه اجرایی کشور خواهد شد.

وی، ادامه داد: حضور مردم در صحنه یکی از ارکان قدرت ملی است و در بحث انتخابات نیز حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم ، اقتدار ملی را به نمایش می گذارد و بسیاری از توطئه های دشمنان و نظام استبکار جهانی و صهیونیستم بین الملل را خنثی می سازد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، تصریح کرد: انتخابات در ایران با سایر نقاط جهان بویژه دنیای غرب و آمریکا تفاوت کلی دارد. در جمهوری اسلامی مردم بر اساس وظیفه دینی و در قالب نظام مردم سالاری دینی برای انجام تکلیف به میدان انتخابات وارد می شوند و هدف اصلی از انتخاب شوندگان و انتخاب شدگان باید خدمت به مردم در نظام اسلامی باشد؛ در حالی که در سایر نقاط فقط انگیزه مادی و حزبی و جناحی در نظر گرفته می شود.

وی در ادامه با بیان برخی ویژگی های کاندیدا صلح، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات نوروزی خود ویژگی های 8گانه برای رییس‌جمهور مطلوب عنوان فرمودند که اولین  نکته کفایت شخص رئیس جمهور است، یعنی باید آشنا به وظایف و رسالت سنگین خود و آگاه به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی و خارجی و راهکارهای حل مشکلات کشور باشد و این توانایی را در خود نیز ببیند و وارد میدان شود.

وی، تأکید کرد: با ایمان و عدالت‌خواه و ضد فساد بودن از دیگر ویژگی های رئیس جمهور مطلوب بود که مقام معظم رهبری بیان فرمودند و مردم در انتخاب خود باید به این ویژگی ها کاملا توجه کنند تا مسیر اداره کشور در راستای آرمان های انقلابی قرار گیرد.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: کاندیدهای ریاست جمهوری دارای سابقه عملکردی هستند که مردم عزیز ما باید عملکرد انقلابی و جهادی آنها را مد نظر قرار دهند؛ زیرا مشکلات اقتصادی و معیشتی و پیشرفت و آبادانی جز در سایه مدیریت انقلابی با روحیه جهادی امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، توصیه های مکرر مقام معظم رهبری درباره نگاه مسئولان به داخل را مورد تأکید قرار داد و افزود: کاندید اصلح کسی است که  معتقد به توانمندی‌های داخلی باشد و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای تشکیل دولت جوان انقلابی و حزب اللهی آماده باشد و لازمه این کار آن است که شخص رئیس جمهور آینده معتقد به این نکته باشد که جوانان پیشران حرکت عمومی کشور هستند.

 وی امیدآفرینی را هم از رسالت های اصلی اصحاب رسانه در آستانه انتخابات 1400 برشمرد و گفت:  کاندید اصلح ریاست جمهوری نیز باید امیدوار به آینده باشد؛ زیرا ظرفیت های بالایی در کشور وجود دارد که استفاده نشده اند و به اذعان کارشناسان داخلی و خارجی، رتبه اول در استفاده نکردن از ظرفیت های داخلی را داریم.

این مقام مسئول، در پایان انتخابات پرشور را ضامن عزت و اقتدار ملی دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب درست در انتخابات خرداد1400 ضامن تحقق شعار سال و تضمین کننده عزت و اقتدار ملی است که ایرانی قوی را نوید می  دهد و توطئه های دشمنان را نقش بر آب می سازد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار