آغاز به کار نخستین آشپزخانه مهدوی در شاهرود

شاهرود_ نخستین آشپزخانه مهدوی در شاهرود به مناسبت ماه مبارک رمضان و تهیه اطعام برای خانواده‌های نیازمند آبرومند این شهرستان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۳۳۳۸۳۶
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
آغاز به کار نخستین آشپزخانه مهدوی در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، نخستین آشپزخانه مهدوی در شهرستان شاهرود آغاز به فعالیت کرد.
این آشپزخانه در راستای طبخ وعده سحری و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند آبرودار شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان راه اندازی شده است و تا پایان ماه مبارک با مشارکت خیرین و کمیته امداد (ره) اقدام به طبخ و توزیع وعده سحری خواهد کرد.
محمد بلوچی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود در جمع خدمتگذاران در این آشپزخانه با بیان اینکه ۱۳۰۰ خانوار تحت پوشش مستقیم کمیته امداد شهرستان شاهرود هستند و مستمری دریافت می‌کنند گفت: ۳ هزار نفر توسط کمیته امداد تحت پوشش هستند که تعدادی بصورت مقطعی و زمانی تحت حمایت هستند و ۱۳۰۰ خانوار مستمری دریافت می‌کنند.
وی افزود: ۲۱ مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان فعال است که ۱۴ مرکز در راستای کمک رسانی به خانواده‌های کم برخودار در ۱۴ نقطه فعال هستند و مابقی کانون‌های تخصصی در عرصه‌های درمان و اششتغال و فرهنگی و ... فعالیت می‌کنند.
بلوچی خاطر نشان کرد: تمام غذا‌های طبخ شده با هماهنگی مراکز نیکوکاری به خانواده‌های نیازمند آبرودار محلات برای وعده سحری خواهد رسید و در سطح شهرستان آشپزخانه‌های متنوع دیگری نیز در شهر‌ها و روستا‌ها این خدمت را در ماه مبارک رمضان ارائه خواهند داد.
لازم به ذکر است طرح آشپزخانه مهدوی در سراسر استان در ماه مبارک رمضان راه اندازی شده و اقدام به طبخ و توزیغ غذای نذری برای نیازمندان در وعده سحر و افطار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار