شاهرود_فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود از پایگاه‌های مهدیه و پیروان ولایت حوزه بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) شاهرود سرکشی کردند.
کد خبر: ۹۳۳۳۸۶۳
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرنگار بسیج، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود از پایگاه‌های مهدیه و پیروان ولایت حوزه بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) شاهرود سرکشی کردند.
در این سرکشی‌ها که معاونت بازرسی سپاه و فرمانده و شورای حوزه مقاومت نیز حضور داشتند، شورا و حلقه‌های نوجوان و سرگروه‌های پایگاه بسیج نیز حضور و گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه کردند و در ادامه سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود با تقدیر از اقدامات انجام شده بر توجه به سند انتظار بسیج و برنامه‌های ابلاغی بویژه محله مسجد محور تاکید کردند.
همچنین در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه به همت پایگاه مهدیه این حوزه تهیه و توزیع ۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان، شامل: گوشت، مرغ، برنج، روغن، قند چای، خرما، عدس، رب، ماکارونی، سویا، پنیر انجام پذیرفت.
پایگاه تسنیم این حوزه نیز تهیه و توزیع ۴ بسته کمک معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان، شامل: برنج ۵ کیلو، ماکارونی، رب گوجه یک کیلو، حبوبات ۲ کیلو، تخم مرغ یک شانه، روغن مایع ۹۰۰ گرمی، قند، سویا، چای به ارزش قریب به ۱۰ میلیون ریال را انجام دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها