سرهنگ دستجانی گفت: دشمن به دنبال یاس و ناامیدی مردم با کلید واژه‌هایی مانند آزادی نیست وانتخابات مهندسی خواهد شد،است.
کد خبر: ۹۳۳۳۹۱۸
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، بیان کرد: انتخابات برای کشور یک فرصت است که باید به نحو احسن از آن استفاده کنیم.
 
وی افزود: مردم بعنوان اصلی‌ترین سرمایه‌های جامعه توسط رسانه‌ها هدایت می‌شوند لذا وظیفه خطیری بر عهده اصحاب رسانه است لذا نباید با برخی تیتر‌ها هم افزایی در زمینه اهداف دشمن داشت و باید با تبیین دستاورد‌های انقلاب امیدافزایی داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه امروز غرب با چالش بحران خود دست و پنجه نرم می‌کند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران قدرتمندانه با ارتباطاتی که با همسایگان خود گرفته، شکل دیگری به مذاکرات داده است لذا نیاز به شفاف‌سازی و واقع گرایی برای مردم بیش از پیش احساس می‌شود.
 
سرهنگ دستجانی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با همان آرمان‌ها مقتدرانه پیش می‌رود که نباید آن را زیر سوال برد، اضافه کرد: یکی از اهداف رسانه‌های غرب، غافل کردن مردم از نصرت الهی است.
 
وی افزود: نیاز به امید واقع گرایانه داریم نه امید فرضی و خیالی، لذا باید انسجام و وحدت داخلی ایجاد کنیم تا بتوانیم هجمه عملیات دشمنان را خنثی کنیم.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه هم با بیان اینکه هنر باید از نظر فرهنگی و اجتماعی در ترویج افکار، ارزش‌ها و باور‌ها در بین جامعه تاثیر گذار باشد، گفت: اگر هنر بر پایه باور‌های دینی و انقلابی مردم و جامعه و تبیین کننده دغدغه‌های واقعی و مطالبات مردم استوار شود، در مسیر تعالی بوده و اثر مطلوبی بر جامعه خواهد گذاشت.
 
حسین محمودی‌فر با بیان اینکه اگر اقدامات فرهنگی بر پایه مذهبی صورت گیرد، خود به خود مردم هم به عنوان مشارکت کننده مدافع و ضامن اجرایی عملیاتی شدن آن می‌شوند، افزود: هنر نیاز فطری بشر و جزء لاینفک زندگی انسان است و باید به شکلی ارائه شود که کارساز و راهگشا باشد و برای رفع نیاز جسمی و روحی انسان ایفای نقش کند.
 
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات سال ۱۴۰۰ افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام مانند انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح، موجب فتح قله‌های پیشرفت و عدالت خواهد شد
 
محمودی فر حضور حداکثری مردم در انتخابات را باعث نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان دانست و اضافه کرد: رسانه‌ها نقش اساسی در ایجاد نشاط و امید در جامعه و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات و تبیین معیار‌های کاندیدای اصلح دارند کا با محقق شدن این مهم راه برای پیشرفت کشور باز می‌شود.
 
در این نشست برخی از خبرنگاران و فعالان مجازی به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود کردند.
ارسال نظرات