از ابتدای فراگیر شدن ویروس کرونا عدم وجود تصمیمات قاطع از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا جزو یکی از بزرگترین صدمات در مسیر مبارزه با این بیماری بوده و هست .
کد خبر: ۹۳۳۳۹۱۹
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ریاست و اعضای محترم ستاد ملی مبارزه با کرونا

 

سلام علیکم

 

از ابتدای فراگیر شدن ویروس کرونا عدم وجود تصمیمات قاطع از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا جزو یکی از بزرگترین صدمات در مسیر مبارزه با این بیماری بوده و هست .

اگر نبود عنایت خداوند متعال و زحمات نیروهای جهادی بسیج مردمی در کنار آن فعالیت ایثارگرانه کادر درمان قطعاً در موج اول باید شاهد تلفات و فاجعه ای گسترده تر در کشور می‌بودیم.

اما اینک آن ضعف بزرگ و چندصدایی در صحبت های رئیس ستاد مبارزه با کرونا و مابقی اعضا صدمات خود را بر پیکره سلامت کشور وارد کرده .

از طرفی مساوی نبودن همه افراد در برابر قانون به طوری که  در جامعه اسلامی همه محدودیت‌ها را مختص اجتماعات مذهبی کرده و مکان های سیاحتی تفریحی و مسیرهای منتهی به مکان های خوش آب و هوا همچنان در حالت عادی خود باشند، قلب دوستداران اهلبیت را نیز به درد آورده است.

سلامت جامعه را قربانی چه اهداف دین گریزانه و غرب گرایانه ای کرده‌اید؟

میدانید این سوء رفتارها جدا از ضربه زدن به افکار مذهبی جامعه چه بر سلامت مردم کشور آورده است؟

چرا باید وزیر بهداشت و مابقی اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا صراحتاً بگویند تصمیم‌گیرنده نهایی جناب روحانی است و گاهاً ایشان به نظرات متخصصان و کارشناسان نیز اعتنایی نمی کنند. نتیجه این سوء مدیریت و دیکتاتوری می شود وضعیت فعلی سلامت کشور به طوری که وزیر بهداشت با بغض اعلام می دارد که در حال ورود به یک اپیدمی گسترده که احتمال تبدیل شدن به فاجعه را دارد هستیم.

در زمانی که میدانستید قرنطینه نکردن استان ها به خصوص استان های نارنجی خطرناک چه بلایی بر سر مردم می آورد راه ها را باز گذاشتید.

شهرستان های قرمز شمالی را فقط چند روز مانده به تعطیلات عید زرد و آبی اعلام کردید که مردم بتوانند راحت به آنجا سفر کنند.

پرواز های به ترکیه و برعکس آزاد و به طور عادی انجام شد در صورتی که میدانستید نوع جدید بیماری در ترکیه در حال فراگیر شدن است و ۸۰ درصد شهر های ترکیه قرمز بودند.

آقایان اینکه در تمامی بیمارستان های کشور و به خصوص در استان‌های شمالی بیمار و کادر درمان هر دو در حال از دست دادن جان خود هستند بر گردن شماست، اینکه به علت سوء مدیریت شما تعداد بستری های بیمارستان های گیلان به ۱۰۰۰نفر رسیده و خانواده های گیلانی یک یک داغدار عزیزان خود می شوند بر گردن شماست.

پس کی قرار است این مردم گوشه‌ای از تدبیر شما را ببینند.

آیا زمان آن نرسیده برای رضای خدا هم شده تدبیر واحدی بیندیشید تا مرهمی بر پیکره سلامت مردم کشور باشد.

در بحث اقتصاد، تدبیرتان گره ای از زندگی مردم باز نکرد که هیچ، گره های باز نشدنی نیز به معیشت مردم انداخت.

اینک این بلا را بر سر تنها دارایی مردم مستضعف که سلامتیشان باشد نیاورید مردم را نسبت به انقلابشان نا امید نکنید. البته که مردم خوب میدانند که اگر مشکلی هست در سوء مدیریت شماست نه از انقلاب اسلامی.

و اما در پایان آقایان عملکرد شما در این چند ماه شاید باعث شد مردم قصورتان در این هشت سال را ببخشند و الا قطعاً شما را در روز قیامت توانایی پاسخ به خون شهدای کادر درمان و نیروهای کمک مردمی که جان خود را برای مبارزه با این بیماری بر کف دست گرفتند نخواهد بود .

 

والسلام علی من اتبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان

                                    ۱۴۰۰/۰۱/۲۵

ارسال نظرات